Τα χαΐρια μας εδώ.
Πολιτισμικό και κατ'ανάγκη πολιτικό παρατηρητήριο
Λίγα λόγια για εμένα
Ο Μαικήνας κατά κόσμο Γιώργος Λιγνός προερχόμενος απο τη γεννιά των μπουάτ και των πρώτων μαζικών φοιτητικών συνελεύσεων μετά τη δικτατορία, και ηθικός συναυτουργός σε πολλές απο τις ευγενείς πλάνες που κακοφόρμισαν με ευθύνη άλλων και μας έφεραν εδώ που φτάσαμε, πιστεύει σε όλα αυτά που μπορείτε να διαβασετε σε τουτο το βλογότοπο. Απεχθάνεται το ανεξέλεγκτο συναίσθημα αν και χολερικός απο φύση και φυσικά την καπηλεία του ανθρώπινου πόνου που οδηγεί τους πάσχοντες στην αγκαλιά των πάσης φύσης ψευδοπροφητών
Σύνδεσμοι


Ένα ακόμη μείζον επίτευγμα του νεοελληνικού πολιτισμού- Η προκλητική τιμολόγηση προσφερόμενων πολιτιστικών αγαθών
1241 αναγνώστες
Πέμπτη, 20 Μαΐου 2010
10:17

Δεν γνωρίζω αν είναι μείζον ή έλασσον ελάττωμα της φυλής ή του πολιτισμού της, η νοοτροπία που λέει: "ότι μπορείς να το πουλήσεις ακριβά, πούλα το" ή αλλιώς "bon pour l' orient", αλλά πιστεύω πως  υπάρχουν και όρια.

Την αφορμή μου την έδωσε ένα e mail απο τον ηλεκτρονικό  αρχισυντάκτη του TAR (βλέπε στους συνδέσμους πλάϊ αριστερά). Αφορά την επικείμενη εμφάνιση  του Τζών Μάλκοβιτς στο θέατρο του Ιδρύματος Μείζονος Ελληνισμού στις 25 και 26 Μαίου όπου  θα είναι πρωταγωνιστής  σε μία

"πολύ ενδιαφέρουσα παράσταση με τον τίτλο...
«Οι εξομολογήσεις ενός κατά συρροήν δολοφόνου». H παράσταση έκανε πρεμιέρα στη Βιέννη τον Ιούλιο 2009 και θα έρθει στην Αθήνα πριν από το Λονδίνο (Barbican),το Βερολίνο και άλλες ευρωπαϊκές πρωτεύουσες όπου θα παρουσιαστεί. Είναι μία ιδιαίτερη παράσταση του μουσικού θεάτρου. Πρόκειται για την αυτοβιογραφία του Jack Unterweger, συγγραφέα και δημοσιογράφου, αγαπημένου της Βιεννέζικης ελίτ, που κατηγορήθηκε για σειρά δολοφονιών
."

Το σκανδαλώδες για μένα έγκειται στην προκλητική και εν πολλοίς για το φτωχό μου μυαλό, ανεξήγητη διαφορά τιμών των εισιτηρίων στην Ελλάδα και τις άλλες Ευρωπαϊκές χώρες

 

.

 

Παραθέτω όπως μου ήλθε η πληροφορία. Σας διαβεβαιώ όμως ότι την ήλεγξα και έτσι νομίζω ότι δικαιούμαι "δια να ομιλώ".

 

 

 

"Για το ίδιο θέαµα, το οποίο κάνει περιοδεία στην Ευρώπη, έχει ενδιαφέρον να δούµε τις τιµές εισιτηρίων:

ΤΙΜΕΣ ΕΛΛΑΔΑΣ

The Infernal Comedy (Κολασµενη Κωµωδια, µε τον Τζον Μαλκοßιτς) στο θεατρο-κεντρο πολιτισµου του Ελληνικου Κοσµου

ΖΩΝΗ Α: 150 € VIP μου είπαν στο τηλέφωνο

ΖΩΝΗ Β: 120

ΖΩΝΗ Γ: 100

ΖΩΝΗ Δ: 85

ΖΩΝΗ Ε - ΘΕΩΡΕΙΟ: 50 €

ΖΩΝΗ ΣΤ: 30 

 

ΤΙΜΕΣ ΒΕΛΓΙΟΥ (BOZAR)

€ 65: catégorie I

€ 45: catégorie II

€ 35: catégorie III

€ 20: catégorie IV 

 

ΤΙΜΕΣ ΠΑΡΙΣΙ (OPERA)

Prix des places

7€, 10€, 20€, 22€, 40€, 49€ 

 

ΤΙΜΕΣ ΙΣΠΑΝΙΑΣ (Bilbao, Teatro Arriaga)

from €10 to €45 "

 

Επίσης στη Γερμανία 2-6 Ιουνίου  τα εισιτήρια είναι απο 5 μέχρι 31 ευρώ. 

http://www.ruhrfestspiele.de/veranstaltungen/veranstaltung_detail.php?ver_id=90&ter_id=331

Λοιπόν για να τελειώνουμε με κάποια πράγματα.

Θυμάστε όλοι τον συμπαθή κατά τα άλλα Γούντι Άλλεν. Για να τον ακούσει κανείς να παίζει κλαρινέτο έφτασε να πληρώσει 200 ευρώ.

Θυμάμαι επίσης μια συναυλία με τον Πλάθικο Ντομίνγκο στο Ηρώδειο, όπου η πρόκληση δεν ήταν η τιμή του εισιτηρίου αλλά το ότι ένας "has been" προφανώς έκανε μια αρπαχτή σε μια χώρα διόλου άσχημη το καλοκαίρι.

Υπέρμετρα ακριβά ήσαν τα εισιτήρια για τους συμπαθείς κατά τα άλλα  Δερβίσιδες στην αίθουσα Τριάντη (ΟΜΜΑ). Μάλιστα τους πρόβαλε το blog και ο Μαικήνας κατέβαλε τον σχετικό οβολό.

 

Κάτι νοσεί εδώ πέρα. Ή λόγω αποστάσεως τα πολιτιστικά προϊόντα είναι ακριβά (καταλαβαίνετε ότι για να πάει η ντομάτα θερμοκηπίου απο την Κρήτη στην Αλεξανδρούπολη στοιχίζει) ή κάποιοι βγάζουν λεφτά εκμεταλλευόμενοι την αφέλεια, την ματαιοδοξία αλλά και την δίψα του κοινού για κάτι καλύτερο ή διαφορετικό.

 

Η άποψή μου είναι ότι πρέπει να υπάρξει ένα άτυπο κίνημα καταναλωτών και στον πολιτισμό. Το οικονομικό διακύβευμα του πολιτισμού και πρωτίστως η  τελική τιμή προσφοράς, δηλαδή το εισιτήριο, δεν μπορεί να διαφεύγει της προσοχής μας. Εκτός αν είμαστε ακόμα πολύ πλούσιοι. Αν είμαστε και πτωχοί τω πνεύματι θα το δείξει ο χρόνος.

 

Σας ασπάζομαι

 

Μαικήνας

 

 

Σχόλια

20/05 10:29  χορδιστής συναισθημάτων
Ναι στην κατάργηση των
"πνευματικων δικαιωμάτων"
Η αληθινή τέχνη χρειάζεται άδειο στομάχι για να λειτουργήσει πραγματικά...
Και όταν υπάρχουν περίπου 10 εκ/ρια καλιτέχνες στην Ελλαδα...τι θα γινότανε ???
~~~@~~~
20/05 10:34  Μαικήνας
Ψυχραιμία. Η κατάργηση των Πνευματικών δικαιωμάτων έτσι σαν γενικό αίτημα θέλει σκέψη.
Ειδικά στην Ελλάδα έχουμε άλλα να συζητήσουμε. ΑΕΠΙ λόγου χάριν.
20/05 10:37  χορδιστής συναισθημάτων
παγκόσμια φίλε μου...δεν θέλει κόπο
θέλει τρόπο...ΑΕΠΙ κατι σαν το ΔΝΤ
~~~@~~~
20/05 10:39  Μαικήνας
Υπόσχομαι να ασχοληθώ σύντομα.
20/05 10:44  χορδιστής συναισθημάτων
κάντο φίλε μου αξίζει..ειναι η αρχή...
του νήματος του "παραγόμενου πολιτισμού"
Εμένα εδω στο κάπιταλ με απειλήσανε οτι
στο επομενο ποιήμα που θα γράψω το μπαν
θα ειναι μόνιμο...
Δεν μπορω να συνυπάρχω με μαλάκες...
Αν δεν με θέλουν θα βγω δημόσια στις 24/05
στα σαλόνια και τέλος...ήδη στο facebook
το ρωτάω στον στούπα...

Κυριε στουπα το κάπιταλ ειναι απαράδεκτο με τα μπαναρίσματα
Ειστε συνυπευθυνος...μου ειπαν οτι στο επόμενο ποιήμα μου
το μπάν θα ειναι μονιμο...
Ειστε σοβαροί ???
~~~@~~~
20/05 11:40  periscopio
Καλημέρα,
Δυστυχώς, και η υπόθεση του Πολιτισμού βουτηγμένη στη σήψη...
Το μεγάλο φαγοπότι ξεκίνησε στα μέσα της δεκαετίας του 80 και συνεχίζεται και εν μέσω κρίσης...
Ισως, χρήζει διερεύνησης το πως, από ποιούς και με τι χρήματα στήθηκαν οι εγκαταστάσεις του Ιδρύματος.
Ομιλώ, έχοντας δουλέψει εθελοντικά δύο χρόνια ΤΟΤΕ(κολλητά με την έργασία μου μέχρι τις 2-3π.μ.) σε πολιτιστική διοργάνωση που ήταν το όχημα για να αναδειχτούν αργότερα κάποιοι σε μεγάλες κυβερνητικές θέσεις.
Εχοντας πειστεί για το όργιο σπατάλης και διαφθοράς, συμμετέχω μόνο σαν θεατής όπου αντέχει το πορτοφόλι μου.

Periscopio, λάτρης "άρτου και θεαμάτων"
20/05 11:40  Μαικήνας
lignaki@hol.gr
Θα ήθελα να μου στέλνατε ένα e mail εξηγώντας μου τι εσυνέβη;
Να καταλάβω δηλαδή τι σχέση έχει το ban με το θέμα των πνευματικών δικαιωμάτων που θίγετε.
20/05 12:34  nhad
"ένας "has been" προφανώς έκανε μια αρπαχτή σε μια χώρα διόλου άσχημη το καλοκαίρι".
Πες τα χρυσόστομε! Πολύ καλά και τα υπόλοιπα παραδείγματα.
Δε ξέρω πράγματι αν τις υπέρογκες τιμές τις καρπούνται οι εδώ παράγοντες ή οι καλλιτέχνες. Ξέρω όμως ότι εδώ στη Σύρο πέρσι ακούσαμε Τόσκα σε συναυλικαή μορφή, όπου όλοι οι καλλιτέχνες (ορχήστρα, χορωδία, σολίστ, κάπου 100 άτομα) ήταν ξένοι με 20 Ευρώ εισητήριο. Πρόπερσι ήταν η Jennifer Larmore με άλλους σολίστ και ξένη ορχήστρα σε μια σπάνια μονόπρακτη όπερα και ένα γκαλά όπερας, 20 Ευρώ το σύνολο. Προφανώς δεν υπάρχει περίπτωση τα έσοδα των εισητηρίων και οι χορηγίες να κάλυψαν τα έξοδα και τις αμοιβές, αλλά υποθέτω ότι συνέβαλε το ότι η χώρα δεν είναι διόλου άσχημη το καλοκαίρι...
Το σχόλιό σας

Σχετικά με το blog
Είμαστε πτωχευμένοι. Αλλοι λένε "μας πτώχευσαν" κι άλλοι "πτωχεύσαμε"
Εκτός απο τα λεφτά τελείωσαν τα ψέματα, τα άλλοθι, τα ελαφρυντικά και οι συμψηφισμοί
Τα θύματα πολλά. Πάνω απ όλα οι άνθρωποι. Ακολουθούν οι θεσμοί και οι δομές.
Είναι όμως μόνο θέμα χρημάτων;
Είναι όμως θέμα δομών;
Ή είναι θέμα τρόπου σκέψης ;
Αναζήτηση
Προηγούμενα Άρθρα
Τελευταίες δημοσιεύσεις