Τα χαΐρια μας εδώ.
Πολιτισμικό και κατ'ανάγκη πολιτικό παρατηρητήριο
Λίγα λόγια για εμένα
Ο Μαικήνας κατά κόσμο Γιώργος Λιγνός προερχόμενος απο τη γεννιά των μπουάτ και των πρώτων μαζικών φοιτητικών συνελεύσεων μετά τη δικτατορία, και ηθικός συναυτουργός σε πολλές απο τις ευγενείς πλάνες που κακοφόρμισαν με ευθύνη άλλων και μας έφεραν εδώ που φτάσαμε, πιστεύει σε όλα αυτά που μπορείτε να διαβασετε σε τουτο το βλογότοπο. Απεχθάνεται το ανεξέλεγκτο συναίσθημα αν και χολερικός απο φύση και φυσικά την καπηλεία του ανθρώπινου πόνου που οδηγεί τους πάσχοντες στην αγκαλιά των πάσης φύσης ψευδοπροφητών
Σύνδεσμοι


Χρησιμοποιείτε προφυλακτικό; Αφίενται οι αμαρτίες σας. Δηλαδή περίπου...
880 αναγνώστες
Κυριακή, 21 Νοεμβρίου 2010
21:54

Ειλικρινά πάντοτε με ενδιέφεραν τα του Βατικανού. Εχω αναφερθεί και στο σημείωμά μου της 14/6/2010  για τις «Δίκες των πτωμάτων».  Αυτή η αίσθηση Βυζαντινισμού,ίντριγκας, ατέλειωτων διαδρόμων, επτασφράγιστων μυστικών, αμέτρητης εξουσίας, όλα αυτά στην υπηρεσία του πάχοντος  και  του κατατρεγμένου. Αυτό το χαρμάνι  αγαθών προθέσων και  αμφίβολων σκοτεινών πρακτικών.

Πολλοί θυμούνται τον κρεμασμένο τραπεζίτη Roberto Calvi της Banca Ambrosiano  στην γέφυρα των Blackfrairs  Λονδίνο. Πολλά ειπώθηκαν για την σχέση του Βατικανού με τον κρεμασμένο, αλλά και την περίφημη μασωνική στοά P2.  . Η γέφυρα έχει πάρει το όνομά της επειδή εκεί κοντά υπήρχε μοναστήρι Δομινικανών μοναχών. Όλα αυτά πριν  η Αγγλία ιδρύσει τη δική της εθνική εκκλησία. Άσε που είναι και κοντά στο Temple, τον ναό των Ναϊτών , των μόνων που γλύτωσαν απο το κυνηγητό που ξεκίνησε ο Φίλιππος ο ωραίος. Άφθονο υλικό για επίδοξους Νταν Μπράουν

Πρόσφατα είδαμε τα σκάνδαλα παιδοφιλίας να ταλανίζουν την Δυτική εκκλησία. Στις ΗΠΑ αλλά και σε άλλες χώρες. Όμως κάθε μεγάλος, γιγάντιος οργανισμός, πρέπει να προχωρήσει. Είτε τιμωρώντας, είτε συγχωρώντας, είτε κουκουλώνοντας, είτε ,   είτε... 

Έτσι  και η Καθολική εκκλησία. Φυσικά  δεν ευθύνεται οιαδήποτε εκκλησία αν οι λειτουργοί της  αμαρτάνουν. Το εννοώ.   Παρ όλα αυτά υπάρχει ένα θέμα. Το ποίμνιο σκανδαλίζεται. Οι επικριτές ξιφουλκούν. Αγνωστικιστές, ποζιτιβιστές, άθεοι ετοιμάζονται να επιτεθούν.

Όμως αυτό που προέχει είναι η διαχείριση του ποιμνίου. Και φυσικά της δημόσιας εικόνας τού γιγάντιου οργανισμού.

Μην απογοητεύεστε όμως. Έχουν γνώση οι φύλακες. Ένα χρόνο μετά την τελευταία άρνησή του να «επιτρέψει»  τη χρήση προφυλακτικών ο προκαθήμενος  της Ρωμαιοκαθολικής εκκλησίας εμφανίζεται σε μία συνέντευξή του σε ένα βιβλίο που θα κυκλοφορήσει να λέει:  Η χρήση των προφυλακτικών είναι αποδεκτή σε συγκεκριμένες και περιορισμένες περιπτώσεις, προκειμένου να παρεμποδιστεί η εξάπλωση του AIDS.

Μην ξεχνάμε ότι την πρώτη Δεκεμβρίου έχουμε την παγκόσμια ημέρα κατά του AIDS. Το βιβλίο κυκλοφορεί σύντομα. Ο χρόνος της δήλωσης επίκαιρος.                                                                                                    Και επικοινωνιακά κατάλληλος.                    

Φυσικά συναρτά τη χρήση προφυλακτικών με τον αγοραίο έρωτα. Καμιά λέξη για τα 16χρονα ή νεαρά άτομα που με νεανική αφροσύνη κάνουν έρωτα χωρίς προφυλάξεις. Καμιά λέξη για τις προγαμιαίες σχέσεις. Εξώπλισε δε ιδεολογικά την  ανεπίσημη αποδοχή λέγοντας πως η χρήση προφυλακτικού συνιστά και πράξη ευθύνης για τον ερωτικό παρτενέρ. Αλλά πάντα στο πλαίσιο του αγοραίου έρωτα. Με τον ελεύθερο δηλαδή τον άνευ (οικονομικού) ανταλλάγματος τι γίνεται.  Η αποδοχή της πορνείας σαν αναγκαίο κακό ουδόλως συνιστά άνοιγμα σε πιο ανοικτές απόψεις. Τον σκηνικό παραμένει το ίδιο.

Είπαμε, αν κάτι πρέπει να διδαχθούμε απο τους πνευματικούς πατέρες μας είναι η ικανότητα να λένε  και να μην λένε. Να επιτρέπουν και να μην επιτρέπουν. Οι δικοί μας, της καθ΄υμάς Ανατολής το λένε «αποδοχή κατ΄οικονομία». Το δόγμα παραμένει ανέπαφο αλλά δεν είμαστε ενάντιοι σε αυτό που η  κοινωνία  θεωρεί λογικό.  Η αλήθεια είναι, ότι η Εκκλησία μας είναι εν τέλει πιο προσαρμόσιμη. Κάτι το Συνοδικό σύστημα, κάτι το Αυτοκέφαλο, κάτι η κουλτούρα των μικρών  τοπικών  κοινωνιών, η  Εκκλησία μας δεν λειτουργεί σαν πυραμίδα. Κατ΄επέκταση η ισχύς της είναι σε μεγάλο βαθμό θέμα αποδοχής και όχι επιβολής. Τώρα βέβαια με τον κο Άνθιμο τα πράγματα μπερδεύουν. Ας τα βγάλει πέρα ο κος Μπουτάρης.

Το Βατικανό όμως έχει άλλη χάρη. Για αυτό και ασχολήθηκα.

Τουλάχιστον θα κυκλοφορήσουν περισσότερα προφυλλακτικά τώρα στην μεγαλύτερη Ρωμαιοκαθολική χώρα της Αφρικής, την Νότιο Αφρική;  Οι άνθρωποι εκεί πεθαίνουν σαν τις μύγες.

Αλήθεια πάτερ η ανθρώπινη ζωή δεν είναι υπέρτατο αγαθό ως δώρο του Θεού;

 

ΜΑΙΚΗΝΑΣ

 

Σχόλια

22/11 14:41  ΑΝΗΣΥΧΟΣ ΠΑΤΕΡΑΣ
Αναφορικά στην οργανωτική πυραμίδα της Καθολικής εκκλησίας (κορυφή της οποίας είναι ο Πάπας), είναι μία από τις ειδοποιούς διαφορές από την Ορθόδοξη εκκλησία η οποία εφαρμόζει δημοκρατικό συνοδικό σύστημα.

Έτσι ο μεν Πάπας είναι πρώτος μεταξύ όλων, ο δε Βαρθολομαίος (θεωρητικά) είναι πρώτος μεταξύ ίσων.

Το πρωτείο του Πάπα σε, συνδυασμό με το εωσφορικό Αλάθητο αποτελούν το αξεπέραστο εμπόδιο για τη συνένωση των Ρωμαιοκαθολικών με τους Ορθοδόξους.

Το Φιλιόκβε, η Όστια (κοινωνία μόνο -αζύμου- σώματος) η Αγία Τετράδα (με την επί της ουσίας "θεοποίηση" της Παναγίας από τους Καθολικούς) και όχι Τριάδα, η Ουνία κλπ, αποτελούν (πιστέψτε με) μικρότερα προβλήματα στο θεολογικό διάλογο απ' ό,τι το Αλάθητο από μόνο του!

Αν ο Πάπας απεκδυθεί το πρωτείο και ο αλάθητο, μέσα σε όχι πολύ καιρό οι 2 κόσμοι θα γίνουν ένας. ΑΜΗΝ!
22/11 15:08  Τριαντάφυλλος Κατσαρέλης
Αντιστοίχως το αλάθητο (του Γενικού Γραμματέα, άντε της Κεντρικής Επιτροπής...) υπήρξε το πρόβλημα το οποίο δεν επέτρεψε τη συνένωση των κατά τόπους Κ.Κ. με τα όμορά τους σχήματα και μορφώματα..
Δογματικοί και παπαδαριό meme combat et memes problemes
22/11 15:59  ΑΝΗΣΥΧΟΣ ΠΑΤΕΡΑΣ
Χα χα χα! Ιλαρόν κύριε Κατσαρέλη!
Ιλαρότατον!

Τολμώ όμως να πω ότι η χρήση της λέξης "παπαδαριό" είναι μάλλον ατυχής, καθώς προσδίδει μία αρνητική χροιά σε όλο το ιερατείο, τουτέστιν ταμπελοποιεί ή αν το θέλετε πιό λαϊκά, τσουβαλιάζει ή ακόμα χειρότερα δαιμονοποιεί (!) ολόκληρη κατηγορία ανθρώπων, τη στιγμή μάλιστα που στους κόλπους του (και στο Ορθόδοξο - και στο Καθολικό) υπάρχουν όχι λίγοι άξιοι άνθρωποι που ασκούν με αγάπη μεγάλο κοινωνικό έργο είτε το θέλουμε είτε όχι.
22/11 16:07  Τριαντάφυλλος Κατσαρέλης
Και το "δογματικοί" τσουβουλιάζει σατυρικώς και "χάριν οικονομίας" <ολόκληρη κατηγορία ανθρώπων κ.λπ.>
22/11 16:13  ΑΝΗΣΥΧΟΣ ΠΑΤΕΡΑΣ
Σατιρικώς όμως.
Εν πάσει περιπτώσει το σχόλιο είχε πολύ γούστο!
22/11 19:39  Μαικήνας
Φίλτατοι, επιτρέψατέ μοι μία παρέμβασιν χάριν καταλαγής. Κατά πρώτον ο Ανήσυχος πατέρας αληθώς λέγει όταν αναφέρει πως "υπάρχουν όχι λίγοι άξιοι άνθρωποι που ασκούν με αγάπη μεγάλο κοινωνικό έργο".
Ενθυμούμαι το Πατέρα Γεώργιο Πυρουνάκη εισ Ελευσίναν εις τας κατασκηνώσεις του οποίου νεαρώτατος όν ηργάσθην εθελοντικά και ας μην ήμουν εκκλησιαζόμενος νέος. Το ίδιο έπραξα επί μακρόν στο αξιοθαύμαστο νεαρό ιερέα πατέρα Αντώνιο τον ιδρυτή της ΚΙΒΩΤΟΥ. Τουτέστιν ο Ανήσυχος πατέρας εις το σημείο τούτο έχει δίκιο (κατά τη γνώμη μου βέβαια)
Απο την άλλη ο φίλτατός μοι Τριαντάφυλλος ορθώς επισημαίνει την διάσταση της πνευματικής εξουσίας η οποία εις πλείστας των περιπτώσεων, τόσον οίων αφορούσι την επέκεινα σωτηρίαν της ψυχής όσο και όσων αφορούσι την επι γής εγκαθίδρυσιν δικαιωτέρας κοινωνίας (ήτοι χριστιανικά δόγματα και σοσιαλιστικά δόγματα), εις αμφοτέρας περιπτώσεις ασκείται ενίοτε ψυχικός και πνευματικός έλεγχος που αντιβαίνει στην καλώς ενοούμενη διαχείριση της ατομικής ελευθερίας απο έκαστο άτομο.
22/11 19:41  Μαικήνας
Δι όλους τους παραπάνω λόγους δηλώνω φιλοσοφικά ένθεος Χριστιανός, όχι εκκλησιαστικά.
Ελπίζω να έγινα σαφής.
22/11 19:44  Μαικήνας
Και κάτι ακόμα φίλε Αμήσυχε πατέρα. Το συνοδικό σύστημα δεν εξσφαλίζει την ελευθερία εντός της επικρατείας ενός επισκόπου. Έχουμε πλέιστες όσες περιπτώσεις που αυτοί οι μικροί αυτοκέφαλοι πνευματικοί ηγέτες επέδειξαν δεσποτική συμπεριφορά σε θέμα τα πνευματικής ελευθερίας. Πικρή αλήθεια αλλά αλήθεια.
23/11 09:53  ΑΝΗΣΥΧΟΣ ΠΑΤΕΡΑΣ
"Το συνοδικό σύστημα δεν εξσφαλίζει την ελευθερία εντός της επικρατείας ενός επισκόπου".

Γι αυτό και έβαλα τη λέξη "θεωρητικά" στο πρώτο σχόλιο φίλε μου.

Με πολλή αγάπη. Νίκος.
23/11 11:10  Μαικήνας
Ok Δεκτή η διευκρίνηση
Το σχόλιό σας

Σχετικά με το blog
Είμαστε πτωχευμένοι. Αλλοι λένε "μας πτώχευσαν" κι άλλοι "πτωχεύσαμε"
Εκτός απο τα λεφτά τελείωσαν τα ψέματα, τα άλλοθι, τα ελαφρυντικά και οι συμψηφισμοί
Τα θύματα πολλά. Πάνω απ όλα οι άνθρωποι. Ακολουθούν οι θεσμοί και οι δομές.
Είναι όμως μόνο θέμα χρημάτων;
Είναι όμως θέμα δομών;
Ή είναι θέμα τρόπου σκέψης ;
Αναζήτηση
Προηγούμενα Άρθρα
Τελευταίες δημοσιεύσεις