Τα χαΐρια μας εδώ.
Πολιτισμικό και κατ'ανάγκη πολιτικό παρατηρητήριο
Λίγα λόγια για εμένα
Ο Μαικήνας κατά κόσμο Γιώργος Λιγνός προερχόμενος απο τη γεννιά των μπουάτ και των πρώτων μαζικών φοιτητικών συνελεύσεων μετά τη δικτατορία, και ηθικός συναυτουργός σε πολλές απο τις ευγενείς πλάνες που κακοφόρμισαν με ευθύνη άλλων και μας έφεραν εδώ που φτάσαμε, πιστεύει σε όλα αυτά που μπορείτε να διαβασετε σε τουτο το βλογότοπο. Απεχθάνεται το ανεξέλεγκτο συναίσθημα αν και χολερικός απο φύση και φυσικά την καπηλεία του ανθρώπινου πόνου που οδηγεί τους πάσχοντες στην αγκαλιά των πάσης φύσης ψευδοπροφητών
Σύνδεσμοι


Η διζωνική της Κερατέας
563 αναγνώστες
Παρασκευή, 29 Απριλίου 2011
00:28

Σε καλό κλίμα η συνάντηση Τ. Μπιρμπίλη με το δήμαρχο Λαυρεωτικής

Συνέχιση του διαλόγου για την Κερατέα την επόμενη εβδομάδα

NAFTEMPORIKI.GR Πέμπτη, 28 Απριλίου 2011 22:36
Τελευταία Ενημέρωση : 28/04/2011 23:01

Η Ανατολική Αττική είναι πλέον διζωνική.

Το κράτος είναι πλέον ισότιμος συνομιλητής της Κερατέας.

Αυτό που αρνούμαστε εθνικά υπερήφανα και με σθένος επι χρόνια στην Κύπρο, δηλαδή την  μεταμόρφωση ενός κράτους σε κοινότητα άρνούμενο την διζωνική δικοινοτική ομοσπονδία,  το πετύχε η Κερατέα (ο Δήμος Λαυρεωτικής) μετατρέποντας το ελληνικό κράτος σε ισότιμο συνομιλητή.

Οταν ο θεός Ηφαιστος αλυσόδενε τον Προμηθέα στο βράχο είχε βοηθούς το Κράτος και τη Βία.

Τώρα το απεχθές κράτος και η βία του σύρθηκαν στους λειμώνες της διαβούλευσης με την κα Μπιρμπίλη.

 Ο  Ηφαιστος ήταν διστακτικός στην επιβολή της ποινής του Δία. Μα απο την αρχή ήταν. Θυμηθείτε τον ΟΛΠ και την Cosco, τους αγρότες κά. Σε όλες τις περιπτώσεις ο χωλός Ηφαιστος δείλιαζε, αλλά ερχόταν το κράτος της πραγματικότητας και του υπενθύμιζε ότι ήταν κυβέρνηση. Ετσι υπο το κράτος του φόβου αναζητούσε βια -στικά λύσεις στα χρόνια προβλήματα. Ομως ο πραγματικός κόσμος δεν είναι άχρονος. Το "εδώ και τώρα αλλαγή" εκδικείται και γίνεται εδώ και τώρα λύσεις.  

Αν δεν σας αρέσει η ιστορία του Προμηθέα υπάρχουν οι Αχαρνής

"Τον έκτο χρόνο του Πελλοπονησιακού πολέμου ο Αθηναίος πολίτης Δικαιόπολις συνάπτει χωριστή συνθήκη ειρήνης με τους Σπαρτιάτες, για τον εαυτό του και την οικογένειά του χωριστά (Αχαρνής Αριστοφάνη)".

Το παράδειγμα του Δικαιόπολη ακολουθούν ήδη  διάφορες επαγγελματικές ομάδες. 

Τελικά κάποια πράγματα είναι διαχρονικά.

Εμείς απλώς ερμηνεύουμε ξανά τους ρόλους

Απολαύστε την ερμηνεία!

ΜΑΙΚΗΝΑΣ

 

 

 

 

 

Σχόλια

29/04 01:32  bartok
Πέρα από το ωραιότατο στυλ, μήπως είσαι και λίγο άδικος φίλε Μαικήνα;
(Αν και καταλαβαίνω την ειρωνεία με τις αναφορές στον Δικαιόπολη κλπ...)
Όμως τώρα σου βάζω δύσκολα:
Στην περίπτωσή μας, ποιός είναι ο σύγχρονος Δικαιόπολης;
Ακολουθώντας το συλλογισμό που υποκρύπτει το κείμενο (συμπληρώνοντας δηλαδή τα κενά και τα υπονοούμενα), μάλλον δεν προκύπτει ότι "Δικαιόπολις" είναι οι "Κερατιείς";
29/04 10:21  Μαικήνας
Ετσι είναι. Όμως όπως αλλωστε έχετε καταλάβει αρέσκομαι στην επισήμανση και στην παρατηρηση των φαινομένων αλλά και αναζήτηση των γεγονότων που κρύβονται πίσω τους. Έτσι χωρίς να αδικώ τους κατοικους της Κερατέας (έχουν πολά δίκια ) δεν μπορώ να μην επισημάνω ότι σε ένα παραπάνω επίπεδο παρτήρησης η εικόνα της κεντρικής εξουσίας είναι απογοητευτική.
Το πρόβλημα μας σήμερα είναι ότ αν θέλουμε να είμαστε νηφάλιοι δεν μπορούμε να αποφανθούμε με βεβαιότητα περι του ορθού. Απο τηνπλευρά του Δία ο Προμηθέας ήταν ανάτρεπτικό στοιχείο. Απο την πλευρά των ανθρώπων χάριν των οποιων μαρτύρησε είναι μάρτυρας (αδίκως πάσχων). Σους Αχαρνής πάλι, στο χώρο της αλληγορικής ειρωνίας δηλαδή ο Δικαιόπολις γίνεται μια συμπαθής αντιεξουσιαστική φιγούρα, ένα πολίτης του σήμερα που λέει "δε πάτε να ..." εγώ θα διχειριστώ το μέλλον μου μόνος μου. ¨οπως δηλαδή οι Κερατείς μιλάνε για διαχείριση των δικών τους απορρημάτων. Δεν ακούμε όμως τι θα γίνουν τα σκουπίδια ενός ολοκληρου λεκανοπεδίου;
Το σχόλιό σας

Σχετικά με το blog
Είμαστε πτωχευμένοι. Αλλοι λένε "μας πτώχευσαν" κι άλλοι "πτωχεύσαμε"
Εκτός απο τα λεφτά τελείωσαν τα ψέματα, τα άλλοθι, τα ελαφρυντικά και οι συμψηφισμοί
Τα θύματα πολλά. Πάνω απ όλα οι άνθρωποι. Ακολουθούν οι θεσμοί και οι δομές.
Είναι όμως μόνο θέμα χρημάτων;
Είναι όμως θέμα δομών;
Ή είναι θέμα τρόπου σκέψης ;
Αναζήτηση
Προηγούμενα Άρθρα
Τελευταίες δημοσιεύσεις