Τα χαΐρια μας εδώ.
Πολιτισμικό και κατ'ανάγκη πολιτικό παρατηρητήριο
Λίγα λόγια για εμένα
Ο Μαικήνας κατά κόσμο Γιώργος Λιγνός προερχόμενος απο τη γεννιά των μπουάτ και των πρώτων μαζικών φοιτητικών συνελεύσεων μετά τη δικτατορία, και ηθικός συναυτουργός σε πολλές απο τις ευγενείς πλάνες που κακοφόρμισαν με ευθύνη άλλων και μας έφεραν εδώ που φτάσαμε, πιστεύει σε όλα αυτά που μπορείτε να διαβασετε σε τουτο το βλογότοπο. Απεχθάνεται το ανεξέλεγκτο συναίσθημα αν και χολερικός απο φύση και φυσικά την καπηλεία του ανθρώπινου πόνου που οδηγεί τους πάσχοντες στην αγκαλιά των πάσης φύσης ψευδοπροφητών
Σύνδεσμοι


ΔΟΛΟΣ ΚΑΙ ΦΟΝΟΣ οχι ανεξέλεγκτος θυμός και ψυχικό πάθος.
1812 αναγνώστες
Σάββατο, 14 Μαΐου 2011
05:23

 

Μια ενδιαφέρουσα προσέγγιση απο μία φίλη εκπαιδευτικό για την επαγγελματική εκπαίδευση των οργάνων της τάξης και τον σχεδιασμό της . Απαντάει νομίζω με τον καλύτερο τρόπο στα επιχειρήματα του Κου Καστανίδη: <<τα παιδιά έχουν σπασμένα νεύρα, τόσους μήνες στην Κερατέα βλέπετε...>>

 

ΔΟΛΟΣ ΚΑΙ ΦΟΝΟΣ

απο το blog "Μπουκάλι στη θάλασσα"     το link παραπλέυρως

 

δόλος, : Ι (ἐκ ριζ. δελ- τοῦ δέλεαρ)· κυρ. δόλωμα πρὸς ἁλιείαν ιχθύων («δέλεαρ»)· εἶτα, ἔντεχνον μέσον (ὄργανον, μηχάνημα) πρὸς εξαπάτησιν ή σύλληψιν, κάθε πανοῦργον τέχνασμα (ή στρατήγημα) ΙΙ πανουργία, ἀπάτη, δόλος, λατ. dolus.

φόνος, ὁ: (φένω) · ὡς καὶ νῦν, φόνος, φονικό, σκοτωμός, σκότωμα, ανθρωποκτονία, δολοφονία, σφαγή.
δολοφόνος = ὁ διά δόλου φονεύων
Λεξικό Σταματάκου


δόλος: η βούληση κάποιου να συντελέσει με τις πράξεις του ή με οποιονδήποτε άλλο τρόπο στην παραγωγή παράνομου αποτελέσματος ή η γνώση (κάποιου) ότι οι πράξεις του είναι ενδεχόμενο να επιφέρουν παράνομο αποτέλεσμα και η αποδοχή τους
φόνος: σκόπιμη πράξη που έχει ως αποτέλεσμα τον θάνατο κάποιου (σπανιοτ. ζώου)
δολοφονία: 1. η σκόπιμη και προμελετημένη αφαίρεση της ζωής ανθρώπου. 2. (μτφ.) κάθε καταστρεπτική πράξη (κυρ. κατά των έμβιων όντων)
Λεξικό Μπαμπινιώτη



Ανατρέχοντας στα σημεία των λέξεων και στα σημαινόμενά τους, έχω την ανάγκη να προβώ σε έναν επαν-ορισμό της πραγματικότητας, όπως αυτή εκτυλίσσεται στους αθηναϊκούς δρόμους τις τελευταίες μέρες.
Το πρώτο που πρέπει να λεχθεί είναι ότι οι μπάτσοι, νεαρά παιδιά που κάλλιστα θα μπορούσαν να είναι παιδιά μου (είναι ίσως παιδιά μιας συνομήλικής μου, που τα καμαρώνει και τα σταυρώνει, όταν φεύγουν για «δουλειά»), αυτοί οι μπάτσοι, λοιπόν, εκπαιδεύονται εδώ και καιρό να βαράνε με τον τρόπο που  βλέπουμε στα βίντεο. Τα υπόλοιπα είναι για αναμασήματα απ’ τις κατσίκες των ΜΜΕ. Δεν είναι τυφλός θυμός, δεν είναι το ακαταλόγιστο του ψυχικού πάθους, δεν είναι τυχαία περιστατικά που θα παταχθούν, η επιδεξιότητα των αστυνομικών είναι προϊόν  ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ πολύχρονης και έχει στόχευση πολύ συνειδητή. Τα εικοσάχρονα και τριαντάχρονα μπατσόνια μυούνται στο αίμα από διδασκάλους  που φαίνεται πως γνωρίζουν καλά τους κανόνες του παιχνιδιού:  η κλιμακούμενη βία (όπως αυτή με σταθερό ρυθμό εκκολάπτεται στην Ελλάδα την τελευταία εικοσαετία) επιτάσσει όλο και περισσότερο την χειραγώγηση μέσω καταστολής. Και οι βουβές κλωτσιές που τα μπατσόνια στην ηλικία του γιου μου ρίχνουν στο ψαχνό είναι μελετημένα χτυπήματα στο σκληρό τσόφλι του γνωστού αυγού.
Πώς εκκολάπτεται το φίδι το αόρατο μέσα στο ασφαλές του κέλυφος;
Η συνταγή είναι απλή και καθόλου καινούργια. Καινούργια, πρωτόφαντα είναι πάντα τα περιστατικά, οι δομές όμως είναι κοινές στην Ιστορία: Απουσία ορθού λόγου, κρίση, φόβος, αίμα, οργή, φόνος, ανάγκη σωτηρίας, πυγμή.
Είναι έτοιμος ο Νέος Ἐλλην να αντιμετωπίσει το φίδι που σκάει μύτη πίσω από το τσόφλι;
Αυτό είναι το δεύτερο που πρέπει να λεχθεί.  Οι  τρεις νεκροί της Μαρφίν, το μπάχαλο (αδερφάκι του χουλιγκανισμού), οι μαχαιριές στο σώμα του νεκρού μετανάστη, δεν αφήνουν περιθώρια αισιοδοξίας.  
Ανιστόρητα οδεύουμε σε ένα ζοφερό ιστορικό πεπρωμένο.
 
jiagogina
 
Για την αντιγραφή
ΜΑΙΚΗΝΑΣ
 
 
 
YΓ  Ας μου επιτραπεί να επαναλάβω.

Σε περιόδους κλονισμένης εξουσίας και γενικευμένης δυσαρέσκειας και η αστυνομία όπως και άλλοι μηχανισμοί του κράτους αυτονομούνται και ελέγχονται χαλαρότερα, είτε λόγω ανοχής, είτε λόγω αδυναμίας, είτε λόγω μετάθεσης της τήρησης της κοινωνικής τάξης στο γκλοπ του αστυνομικού. Τα παιδιά των 18000 μορίων που έσπευδαν να μπούνε στην αστυνομία και τις στρατιωτικές σχολές θα άξιζαν καλύτερη εκπαίδευση.

Βλέπε επίσης το αρθρο του Παντελή Μουκάλα στην Καθημερινή  http://www.kathimerini.gr/4dcgi/_w_articles_kathpolitics_2_13/05/2011_1295177

 αλλά και των Ν. Ξυδάκη και Πάσχου Μανδραβέλη στην ίδια εφημερίδα.

 

ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΜΕΤΟΧΕΣ :  CORPUS PLUS police supplies                                        http://www.copsplus.com/index.php  

 

Σχόλια

14/05 10:46  favlos
Ποια τσόφλια αυγού και κουταμάρες?
Που απευθύνεται η κυρία και εσείς που μας το βάζετε να το διαβάσουμε?
Τι νομίζετε είναι ο Έλληνας?
Παιδάκι που κάθεται στα θρανία και ακούει τον ινστρούκτορα της δεκαετίας του 40 και του 50?
Που είναι στις περιγραφές της κυρίας και εσάς που αναπαράγετε η δολοφονία του Έλληνα στην Αθήνα?
Τέρμα τα πονηρά κόλπα,όπως ο καλός μετανάστης και ο κακός Έλληνας..δεν το καταλαβαίνεις?
Οι ενοχές της γενιάς των αριστερών που δηλητηρίασαν ολόκληρες γενιές,ο πόθος της πολυπολιτισμικότητας,της παγκοσμιοποίησης,το ανάθεμα στην επιχειρηματικότητα και το κέρδος και τόσα άλλα..ΤΕΛΟΣ

Κάντε στην άκρη και αφήστε τους ανθρώπους απενοχοποιημένους να δουν μπροστά.
14/05 10:56  oberon
«Καπιταλισμός με ανθρώπινο πρόσωπο»
Σάββατο, 2 Απριλίου 2011 14:52

http://oneirokolakairinisnyktas.capitalblogs.gr/showArticle.asp?id=30649&blid=396


Μια γνώμη favlos ?
14/05 12:45  ΦΤΗΝΙΑΡΗΣ
Υπάρχει ... ΚΑΙ <αυτή> η ... Ελλάδα ...
http://discount.capitalblogs.gr/showArticle.asp?id=31420&pg=10000#comment219463
14/05 15:07  Μαικήνας
ΠΡΟΣ τον Κο ΦΑΥΛΟ.

"Οι ενοχές της γενιάς των αριστερών που δηλητηρίασαν ολόκληρες γενιές,ο πόθος της πολυπολιτισμικότητας,της παγκοσμιοποίησης,το ανάθεμα στην επιχειρηματικότητα και το κέρδος και τόσα άλλα..ΤΕΛΟΣ"

Αν εσεις καταλάβατε αυτά τότε λυπάμαι.
1ον Ολόκληρες γενιές δηλητηριάστηκαν απο το τυφλό μίσος και των δύο πλευρών. Το δηλητήριο έτρεξε άφθονο και στο όνομα της αντιμετώπισης της ουτποικής , της άμυαλης και ενίοτε εγκληματούσας αριστερά. Μόνο που οι υπερασπιστές του νόμου παρανομούσαν και αυτοί. Να τελειώνουμε λοιπόν το κομμάτι αυτό εδώ.
2ον Αν καποιος είχε το σύδρομο της ενοχής αυτή ηταν η συντηρητική παράταξη δεν τόλμησε την τελευταία φορά που ήταν στην εξουσία να αναμετρηθεί με τις συντεχνίες εκθρέφοντας και αυτή τον κρατισμό.
Αντίθετα θεωρώ πολυ χρήσιμη την αναζήτηση ευθυνών και αυτοκριτική απο τους πρώην αριστερούς νυν φιλελευθερους με την κοινωνική έννοια του όρου. Εκτός αν θέλετε η μόνη εκδοχή αριστεράς να είναι η κα Παπαρήγα ή ο κος Τσίπρας. Επι του προσωπικού δε οι απόψεις μου περί της φιλελέυθερης οικονομίας είναι γνωστές αν είχατε διαβάσει και άλλα κείμενά μου
3ον Δεν έχω κανένα πόθο για καμιά πολυπολιτισμικότητα αλλά ούτε φαντασιώνομαι μια εθνικά συμπαγή και καθαρή κοινωνία. Κατ επέκταση δεν θέλω να διώκεται ο Ελληνας απο το σπίτι του στο κέντρο της Αθήνας αλλά ούτε να σφάζεται ο μετανάστης επειδή ένα ανίκανο κράτος δεν μπορεί να θέσει τα όρια.
4ο Η παγκοσμιοπόιηση ήταν μια φάση ανάπτυξης της Δυτικής οικονομίας στην οποία εμείς ως κοινωνία αντισταθηκαμε με κορπορατισμό κρατισμό και διάφορα ιδεολογήματα περί ανάδελφου έθνους κλπ
%ον Ούτε εγώούτε η φιλοξενούμενη μου έχουμε κάτι με το κέρδος και την επιχειρηματικότητα. Επαναλαμβάνω διβάστε τα κείμενά μου.
6ον η εκτίμηση της γράφουσας για αυγό του φιδιού μπορεί να σηκλωνει συζήτηση αλλά συζήτηση, όχι το οργίλο υφος του μυνηματός σας.
7ον Το συναίσθημα είναι κακός σύμβουλος. Το λέω και στον εαυτό μου οταν θεωρώ ότι παρανοούν τα λεγόμενά μου και μου ασκούν κριτική στηριγμένη στο συναί
14/05 15:09  Μαικήνας
στηριγμένη στο συναίσθημα
14/05 15:09  Μαικήνας
στηριγμένη στο συναίσθημα
14/05 15:38  ks
Δες και το http://www.espressonews.gr/default.asp?artID=898929&catid=1&pid=79, τυχαια επεσα πανω του με αναζητηση κατοπιν οσων διαβασα παραπανω.
Κρατα ιδιαιτερα:
"ο τίμημα που πληρώνουν οι αστυνομικοί είναι βαρύ. Οταν επιστρέφουν στα σπίτια τους, νιώθουν το μίσος ολόγυρά τους: «Δεν τολμάω να βγω από το σπίτι… Πώς να αντικρίσω τους πολίτες που με κοιτάζουν με μισό μάτι; Πώς να τους εξηγήσω ότι εγώ απλώς εκτελώ εντολές;» αναρωτιέται ο Γιάννης Τ."
και
"Η σκληρή και διαρκής άσκηση στην οποία υποβάλλονται αποσκοπεί στο να μη διστάσουν την κρίσιμη στιγμή. Οι εκπαιδευτές τούς συμβουλεύουν να μην κοιτάζουν ποτέ πρόσωπα, αλλά μόνο χέρια και σώματα, ώστε να μην κάνουν πίσω αν δουν γνωστό! Θα προσέξατε στις πρόσφατες διαδηλώσεις ότι οι άνδρες των ΜΑΤ κοίταζαν τον… ουρανό όταν οι διαδηλωτές τους προσέφεραν λουλούδια! Αν τους κοίταζαν στα μάτια, ίσως να μην μπορούσαν αργότερα να σηκώσουν χέρι!
Η φιλοσοφία της εκπαίδευσης των ΜΑΤ είναι να δημιουργήσει πολεμικές μηχανές έτοιμες για δράση, γεμάτες ενέργεια. Γι’ αυτό υποβάλλονται διαρκώς σε σκληρές ασκήσεις ετοιμότητας και συντονισμένων κινήσεων, ώσπου να φτάσουν στην εξάντληση… Η αναμονή μέσα στις κλούβες, η πολύωρη ορθοστασία, ώρες πριν και ώρες μετά τις διαδηλώσεις, η σκληρή αντιμετώπιση από τους ανώτερους επιδρούν στον ψυχισμό τους και τους γεμίζουν οργή που ψάχνει να ξεσπάσει!"


Η αληθεια λοιπον ειναι φτιαγμένη απο πολλες διαφορετικες αληθεις, οπως εγραψε καποτε η Orianna Falacci. Ολα τα κακα ξεκινουν απο την αναγκη μας για μία αληθεια, η οποια ειναι αμεσα συνυφασμενη με την αισθηση του ποιοι ειμαστε, του αυτοπροσδιορισμου μας, της ταυτοτητας μας και του λογου υπαρξης μας αφου το μυαλο μας ειναι ετσι φτιαγμενο ωστε να μην μπορει να διαχειριστει πανω απο μια.
Η ιστορια της βιας ειναι κλασσικο παραδειγμα της αδυναμιας του ανθρωπινου ειδους, τουλαχιστον στο ατομικο επιπεδο, να επιλυσει το διαχρονικο αυτο προβλημα.
Ολες
14/05 16:05  favlos
Μια κουβέντα για τον δολοφονημένο Έλληνα δεν είδα,ούτε στην κυρία ούτε σε σάς...
Τι ταμπού είναι αυτό με τον καλό λαθρομετανάστη και τον φασίστα Έλληνα που τολμάει να ζητήσει τουλάχιστον ισονομία στην ίδια του τη χώρα?
Το καταλαβαίνετε ότι εδώ είναι Ελλάδα?
Κάντε μια βόλτα στην πλατεία Βικτωρίας και αλλού και μετά συζητάμε.
Το αυγό του φιδιού εκκολάπτεται στις πολυπολιτισμικές σας ιδέες και στον βίαιο εξαπονδρισμό των Ελλήνων από το κέντρο και τις άλλες περιοχές της χώρας (Πάτρα-Ηγουμενίτσα κλπ)
Προτείνω να σταθείτε μπροστά στον καθρέφτη και να πείτε μια φορά :

Είμαι Έλληνας..

(απευθύνεται σε όλους όσους συμφωνούν με το κυρίως κείμενο)
Αν το καταφέρετε είναι μια αρχή,αλλιώς δεν γίνεται τίποτα...
14/05 16:30  oberon
"είμαστε μέσα σε μια φυλακή που έξω από τη φυλακή είναι πάλι φυλακή" - παλιό αλλά καλό.

καιρός να ... αποφυλακισθούμε - αντίρρηση ;
14/05 16:51  cornelsen
«Οι δούλοι στις ελληνικές πόλεις χωρίζονταν σε διάφορες κατηγορίες ανάλογα με το επάγγελμά τους και τη σχέση τους με τον εργοδότη (π.χ συγκατοίκηση ή όχι με τον κύριό τους) και ανάλογα με την εργασία που εκτελούσαν. Υπήρχαν π.χ.
• οι οικιακοί δούλοι (υπηρέτες), οι οποίοι δούλευαν σε χωράφια και εργαστήρια,
• οι χωρίς οικούντες, δηλαδή που δεν συγκατοικούσαν με τον κύριό τους, αλλά εργάζονταν σε κάποιο κατάστημά του και τού κατέβαλαν κάποιο ποσό,
• τα ανδράποδα μισθοφορούντα που ήταν κωπηλάτες σε στόλο ή εργάτες σε μεταλλεία και συχνά ανήκαν σε κάποιο αφεντικό που τούς είχε νοικιάσει σε τρίτο πρόσωπο και
• οι δημόσιοι [δήμιοι] δούλοι, κάτι σαν δημοτικοί υπάλληλοι, οι οποίοι εργάζονταν ως αστυνομικοί, κλητήρες, γραμματείς, οδοκαθαριστές κλπ.»

Σήμερα οι δούλοι είναι πλέον μισθωτοί. Πουλάνε τα χέρια ή/και το μυαλό τους στους σύγχρονους δουλοκτήτες –τους καπιταλιστές- και παράγουν –όπως και πριν χιλιάδες χρόνια- τον πλούτο της Γης. Οι «μπάτσοι» δεν είναι τίποτε άλλο από τους έμμισθους «δήμιους δούλους» της εποχής μας. Αλλοτριωμένες συνειδήσεις που στρέφονται ενάντια στα αδέρφια ή τούς πατεράδες τους, τούς γείτονες και τούς φίλους τους όταν αυτοί διεκδικούν να πάρουν πίσω ένα κομμάτι από την κλεμμένη τους ζωή. Υπάκουα όργανα των αφεντικών για ένα κομμάτι ψωμί (και ένα καλό εφάπαξ)…
Τούς βλέπεις στις πορείες να προστατεύουν με ζήλο τις Τράπεζες, αυτές που αύριο μπορεί να τους βγάλουν το σπίτι στον πλειστηριασμό και σκέφτεσαι πόσα πολλά πρέπει να γίνουν ακόμη για να εξανθρωπιστεί ο άνθρωπος.
14/05 17:11  ks
Ιδιως η αναγκη της μίας ταυτότητας επιβαλλεται οταν η μοιρα μάς χτυπά την πορτα. Τοτε, ο ανθρωπος αποκτα απολυτες αποψεις, οπως ο favlos, παραπανω.
(Βεβαια, θεωρητικα και χωρις να προεξοφλω τη θεση του καθενα, νομιζω πως ειναι κριμα να παραμενει κανεις απολυτος παρα το οτι εχει ακομη την ευλογια να μπορει να σκεφτει και λιγο εξω απο τα παπουτσια του...)
14/05 17:44  epidoxos
Tο εχω ξαναδει το εργο...για την ακριβεια μεσα απο ενα καυγα για μεταναστες και αστυνομους γνωριστηκαμε διαδικτυακα με το favlo...τοτε μου ειχε φανει τρελος φασιστας (προφανως και εγω του ειχα φανει μαλακας..αριστεροδιεθνιστης)..η αληθεια ειναι στη μεση ρε παιδια...οταν μια κοινωνια γινεται μπορντελο πολλοι φτανουν στα ακρα και αντε μετα να βρεις το νημα...
Θυματα ειναι οι περισσοτεροι απο αυτους τους φουκαραδες που ηρθαν απο την Ανατολη, θυματα καταντησαν ομως και οι περισσοτεροι Ελληνες μεσα στον τοπο τους διοτι οσο ανθρωπιστης και να εισαι αυτο το ανεξελεγκτο λεφουσι απο ξενους δεν μπορεις να το σηκωσεις σαν κοινωνια...Οσο σκληρο ειναι να κλεισεις την πορτα σε αυτον που πειναει αλλο τοσο εγκληματικο ειναι να πιστεψεις πως μια μικρη χωρα οπως η Ελλαδα πρεπει εργολαβικα να σωσει ολους τους πεινασμενους ολης της υφηλιου! Δε σηκωνει ρε παιδια η χωρα τοσους ξενους..ακομα και αν μας αγαπανε τοσο πολυ αυτο δε σημαινει οτι τους προσκαλεσαμε τοσο μαζικα να ερθουν να ζησουν μαζι μας! Πρεπει να αναλαβουν και οι υπολοιποι Ευρωπαιοι τις ευθυνες τους και να εμεις να συνειδητοποιησουμε οτι δεν ειναι ντροπη να προασπιζεις πρωτιστως τα συμφεροντα του εθνους σου..ολα τα εθνη το ιδιο κανουν σε οποιο μερος της γης και αν βρισκονται, οσο ανθρωπιστες και αν ειναι..!
Απο εκει και περα το θεμα ειναι να κοψεις τα χερια αυτων που πανε να κανουν σπεκουλα ειτε απο την μια ειτε απο την αλλη μερια...
Σημερα περπατωντας σε κεντρικο δρομο της Αθηνας ειδα Ουκρανους να κολλανε αφισες τους ΠΑΜΕ που στα αγγλικα γραφουν "γραφειοκρατες της τροικας εξω απο εδω"...το ειδα και αυτο..τις αφισες του ΠΑΜΕ να μην τις κολλαει ο εργαζομενος λαος ή ο σκληρα αγωνιζομενος της ΚΝΕ..αλλα ο αλλοδαπος..που μαλλον ελαβε απο το ΚΚΕ καποιες πενταροδεκαρες να κανει την δουλεια! Αυτοι που δηθεν νοιαζονται για τον ξενο εργατη τον εκμεταλευονται οπως οι αισχροι καπιταλιστες που βριζουν νυχτα μερα! Οι ανθρωποι θελουν τσακισμα για το βρωμικο παιχνιδι που παιζουν..οπως τσακισμα αγριο θελουν κατι κωλοπαιδα χρυσαυγιτες που
14/05 17:45  epidoxos
σε μια ειρηνικη συγκεντρωση κατοικων για να τιμησουν την μνημη του αδικοχαμενου αντρα...θυμουνται τα ρατσιστικα τους ιδεωδη και πλακωνουν οποιον Πακιστανο βρουν μπροστα τους ξεφτιλιζοντας την ανθρωπινη αξιοπρεπεια και τον θανατο ενος συμπατριωτη τους που τον εσφαξαν καποια κτηνη την πιο ομορφη μερα της ζωης του! Τσακισμα θελουν και εκεινοι οι μπατσοι που καποτε εβαζαν Πακιστανους να δινουν σφαλιαρες ο ενας στον αλλο και κατι Ρωσιδες πορνες να χαιδευονται μεταξυ τους και τις τραβαγαν με τα κινητα...! Το ζητημα ειναι να ζησουμε με αξιοπρεπεια ρε παιδια οποιοι και αν ειμαστε οσα λεφτα και αν εχουμε! Και αμα χαθει η αξιοπρεπεια ο ανθρωπος μετατρεπεται στο μεγαλυτερο κτηνος! Εδω εχουμε φτασει..κοινωνια θηριων! Το ζητημα ειναι πως θα θανατωσεις τα κτηνη απο οπου και αν προερχονται! Γινεται? Ολα τα υπολοιπα ειναι αμπελοφιλοσοφιες!
14/05 18:01  epidoxos
Και κατι ακομα...γιατι 2-3 μερες που ειμαι εδω στην Αθηνα βλεπω πολυ ειδησεις και εχω φρικαρει εντελως! Οσο μαλακες και αν ειναι οι μπατσοι ειναι εσχατης μορφης αλητεια να βγαινει ο Παπουτσης και να τα χωνει στην αστυνομια τη στιγμη που ενας αθωος ανθρωπος εχει πεθανει με τετοιο τροπο και μια ολοκληρη κοινωνια αγωνια και θελει να νιωσει οτι υπαρχει ασφαλεια, προσταστια και εφαρμογη του νομου απο την ελληνικη αστυνομια! Διοτι την ασφαλεια η αστυνομια κατα βαση θα την περιφρουρησει θελουμε δε θελουμε, ουτε ο Γιωργακης, ουτε το ΠΑΜΕ, ουτε η Χρυση Αυγη ουτε το φορουμ μεταναστων! Αν εχεις τα αρχιδια μαλακα λαικιστη τσατσε υπουργε, που αν δεν ηταν ο Αντρεας να σε συμπαθησει σημερα θα βαραγες σφραγιδες με 3 και 60 σε κανενα γραφειο, κλεισε το στομα σου και οργανωσε την αστυνομια σιωπηρα, συστηματικα και με τροπο αποτελεσματικο! Δε μπορεις σε μια στιγμη που ο κοινωνικος ιστος διαλυεται να βγαινεις μπροστα στις καμερες και να τριζεις τα δοντια σε ενα σωμα ασφαλειας που οσο πουλημενο και αναποτελεσματικο και αν ειναι, αν καταρρευσει πληρως θα γινουμε εδω μεσα κολαση πραγματικη! Για να μη σου πω οτι σε τετοια περιπτωση δε θα εχετε ποιους να σας φρουρουν μεσα στο κωλοσπιτο που κοπροσκυλιαζετε και θα μπει ο λαος να σας φαει τις καρωτιδες!
14/05 18:38  Μαικήνας
Νομίζω ότι ο επίδοξος εκφράζει σε μεγάλο βαθμό τις σκέψεις μου. Ιδίως στο
<<η αληθεια ειναι στη μεση ρε παιδια...οταν μια κοινωνια γινεται μπορντελο πολλοι φτανουν στα ακρα και αντε μετα να βρεις το νημα...>>
Επίσης στο
<<κλεισε το στομα σου και οργανωσε την αστυνομια σιωπηρα, συστηματικα και με τροπο αποτελεσματικο! Δε μπορεις σε μια στιγμη που ο κοινωνικος ιστος διαλυεται να βγαινεις μπροστα στις καμερες και να τριζεις τα δοντια σε ενα σωμα ασφαλειας που οσο πουλημενο και αναποτελεσματικο και αν ειναι, αν καταρρευσει πληρως θα γινουμε εδω μεσα κολαση πραγματικη! Για να μη σου πω οτι σε τετοια περιπτωση δε θα εχετε ποιους να σας φρουρουν>>
Ειδικά για το δεύτερο η υποκρισία του κου Παπουτσή ήταν παροιμοιώδης. Απο αυτόν έμθα το όνομα του τραυματία της Νίκαιας αλλά όχι το όνομα του άτυχου ανδρα της 3ης Σεπτεμβρίου.
Ks ευχαριστώ για την συνεισφορά την σχετική με την εκπαίδευση των ΜΑΤ
Cornelsen πικρό αλλά ουσιαστικο το σχόλιο.
14/05 18:54  ΣΟΛΩΝ (όχι ο σοφός)
ακόμα μια φορά, εγώ "ψηφίζω" επίδοξο...
Δεν θα ήταν καθόλου άσχημη ιδέα να γινόμαστε (ως εκ θαύματος" ευνομούμενη πολιτεία και να έμπαινε ΚΑΘΕ κατεργάρης στον πάγκο του.
Ακόμα ακόμα κι αν ήταν να αρχίσει αυτό από το "μάζεμα" και το "μάντρωμα" όσων λαθρομεταναστών κυκλοφορούν στη χώρα χωρίς "χαρτιά". Και βέβαια με την τιμωρία όσων Ελλήνων απασχολούν και εν γένει εκμεταλεύονται λαθρομετανάστες, είτε μέσω της ανασφάλιστης και κακοπληρωμένης εργασίας, είτε με την ενοικίαση σε δεκάδες από αυτούς ταυτόχρονα στέγης, με μαύρο χρήμα κατά κεφαλήν...
Καλά γυρίστε πλευρό τώρα, να δείτε το επόμενο όνειρο...
14/05 19:10  ΣΟΛΩΝ (όχι ο σοφός)
...και για να πάρω σαφέστερα θέση...
Δεν το βρίσκω και τόσο κακή ιδέα να έρθει κάποια στιγμή, που ο παράνομος λαθρομετανάστης που τηλεφωνεί στον αδερφό ή τον φίλο του στην πατρίδα του, αντί να του λέει πόσο καλοί και ανεκτικοί είναι οι Έλληνες, να του λέει "μην κάνεις καμιά μ@λ@κία και έρθεις κι εσύ στην Ελλάδα. Εγώ δεν βλέπω την ώρα να φύγω".
Κι όσο για το κύριο θέμα, την "εκπαίδευση" των αστυνομικών και τα λοιπά κουραφέξαλα που αράδιασε η φιλοξενούμενη του φίλου μας του Μαικήνα, απλώς σκεφτείτε πως θα αισθανόσαστε εσείς αν είχατε έρθει μερικές φορές αντιμέτωποι με τα φρικιά των εξαρχείων ή της Κερατέας. Τόσο απλό είναι. Και σε ότι αφορά τον βαριά τραυματισμένο διαδηλωτή που ειλικρινά εύχομαι να την σκαπουλάρει (για την μάνα του και τον πατέρα του αν μη τι άλλο που δεν φταίνε σε τίποτα), πριν τον λυπηθώ θα ήθελα πρώτα να βεβαιωθώ πως δεν ήταν ένα από τα καλόπαιδα με τις κουκούλες τα στυλιάρια και τις μολότωφ. Τα οποία καιρός είναι να μάθουν από πρώτο χέρι, πως όταν κατεβαίνεις στη διαδήλωση με σκοπό να κάψεις να καταστρέψεις και αν είναι δυνατόν να ανοίξεις το κεφάλι κάποιου μπάτσου, χρήσιμο θα είναι να έχεις υπόψη σου, ότι μπορεί να ανοίξει το ΔΙΚΟ ΣΟΥ κεφάλι.
14/05 19:28  ks
Άσχετα με το ποιος εχει δικιο εδω (το οποιο πραγματικα ειναι αρκετα δυσκολο συμπερασμα, οπως σημειωνω κι εγω: http://konstantin.capitalblogs.gr/showArticle.asp?id=31436&blid=496)
θελω να τονισω μια αντιφαση: οι μεταναστες και οι αναρχικοι δεν εχουν απαραιτητα κοινα συμφεροντα, άλλο αν συμμαχουν απεναντι στην αστυνομια. Το μονο που τους ενωνει ειναι οτι τους κυνηγα η αστυνομια, αλλα ατο δεν σημαινει ουτε οτι οι μεταναστες ειναι αναρχικοι, ουτε και οτι οι παρανομουντες απο αυτους θα σεβονταν το πορτοφολι και τη ζωη του αναρχικου...
14/05 19:49  ks
Καθε αποψη ειναι λιγοτερο σεβαστη αναλογα και με το ποιος την εκφραζει. Ειναι λοιπον πολυ περισσοτερο αποδεκτο να ακους:
"Τι ταμπού είναι αυτό με τον καλό λαθρομετανάστη και τον φασίστα Έλληνα που τολμάει να ζητήσει τουλάχιστον ισονομία στην ίδια του τη χώρα?
Το καταλαβαίνετε ότι εδώ είναι Ελλάδα?
Κάντε μια βόλτα στην πλατεία Βικτωρίας και αλλού και μετά συζητάμε." (favlos)
απο τη γυναικα του ατυχου 44χρονου, αλλο το
"Τα εικοσάχρονα και τριαντάχρονα μπατσόνια μυούνται στο αίμα από διδασκάλους που φαίνεται πως γνωρίζουν καλά τους κανόνες του παιχνιδιού: η κλιμακούμενη βία (όπως αυτή με σταθερό ρυθμό εκκολάπτεται στην Ελλάδα την τελευταία εικοσαετία) επιτάσσει όλο και περισσότερο την χειραγώγηση μέσω καταστολής." απο τον 30χρονο που βρεθηκε στην εντατικη και αλλο η αναζητηση ευθυνων αποκειστικα απο την αστυνομια, απο γνωστους καραγκιοζηδες που μαλιστα την εχουν αναγκη πρωτοι απο ολους μας.
14/05 20:27  Μαικήνας
Φίλε μου Σόλωνα
Στα Εξάρχεια υπάρχουν φρικιά όπως επίσης μια περιρέουσα "αντιεξουσιαστική κουλτούρα" του τύπου "τι είναι η ληστεία μιας τράπεζα μπροστά στην ίδρυσή της" και άλλα τέτοια παλαβά.

ΟΜΩΣ στην Κερατέα δεν ήσαν φρικιά. ¨Ησαν νοικοκυραίοι. Αυτό δεν δικαιολογούσε την ακραία μορφή απείθειας που πήρε η ιστορ'ια εκεί. Που όμως την εξέθρεψαν και οι σημερινοι κυβερνώντες και χαϊδευαν διάφοροι πολιτευτές της Ανατολικής Αττικής και των δύο μεγάλων κομμάτων.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΤΟ ΑΡΘΡΟ του ΠΆΣΧΟΥ ΜΑΝΔΡΑΒΕΛΗ www.kathimerini.gr
14/05 21:10  ΣΟΛΩΝ (όχι ο σοφός)
Φίλτατε δεν συμφωνώ ότι οι νοικοκυραίοι πετούσαν μολότωφ στην Κερατέα. Οι ίδιοι που τις πετούσαν εκεί τις πετούν και στις διαδηλώσεις αλλά και στα γήπεδα.
Πες μου σε παρακαλώ, ΜΙΑ ΕΣΤΩ καταδίκη που έχει γίνει σ'αυτό το μπουρδέλλο τη χώρα μας (έτσι που την καταντήσαΜΕ), για απόπειρα φόνου, όπως είναι η ρίψη μολότωφ εναντίων ανθρώπων. Εκτός αν τα ΜΑΤ δεν είναι άνθρωποι...
Κι όσο για την Κερατέα, παρά το γεγονός ότι έχω την άποψη ότι η χωματερή έπρεπε να γίνει στην Εκάλη, πιστεύω ότι ΟΠΟΙΟΣΔΗΠΟΤΕ "νοικοκύρης" ή κακομοίρης παραβιάζει τον νόμο, πρέπει να τον παίρνουν σηκωτό.
14/05 21:39  epidoxos
@Μαικήνας
O Παπουτσης ειναι οτι πιο αισχρο υπαρχει αυτη τη στιγμη στο ΠΑΣΟΚ..τη μερα που εγινε ο ανασχηματισμος και ειδα το ονομα του καταλαβα οτι ο ΓΑΠ ειναι οντως τραγικα ανεπαρκης και η κριση του επικινδυνη για τη χωρα!

@ΣΟΛΩΝ (όχι ο σοφός)
Eιναι αληθεια οτι η παιδεια ολων αυτων των ανθρωπων ειναι συνηθως χαμηλη και στις χωρες τους ενω συχνα ουτε που ξερουν που πεφτει η Ελλαδα στο χαρτη με το που καποιος τους ψιθυριζει στο αυτι οτι εκει περα ειναι ο παραδεισος ή οταν καποιος συγχωριανος τους που εδω καθαριζει τζαμια στα φαναρια πει οτι και καλα επιασε την καλη μπας και ανεβει η υποληψη της οικογενειας.. ολο το χωριο ειναι ετοιμο για μεταναστευση! Και εδω καποτε νομιζαν οτι στην Αμερικη βρεχει λεφτα στους δρομους..πεθαινε ο αλλος στην λατζα και στο χωριο στην Ελλαδα ολοι οι συγγενεις ελεγαν οτι ειχε γινει εκατομυριουχος και παρακαλαγαν μετα οι συγχωριανοι να πανε κατα 'κει! Λυσεις να ελεγχθει σε μεγαλο βαθμο το προβλημα της λαθρομεταναστευσhς υπαρχουν..πχ αυριο το πρωι νομος οτι οποιος νοικιαζει σπιτι σε λαθρομεταναστες χωρις χαρτια θα συλλαμβανεται και θα δικαζεται με μη εξαγορασιμες ποινες..Και νομος οτι οποιος μεταναστης δε διαμενει σε κεντρο υποδοχης μεταναστων ή σε νομιμη κατοικια θα στελνεται εντος 7ημερων πισω στην πατριδα του οταν συλλαμβανεται! Με το τροπο αυτο ολοι αυτοι θα εβγαιναν απο τα λαγουμια τους και το κρατος θα επρεπε να τους αναλαβει..ειτε με κεφαλαια της ΕΕ σε χωρους υποδοχης και μετα επαναπατρισμο, ειτε να απειλησει μαζι με αλλες χωρες του νοτου οτι αν δε πεσουν λεφτα απο την ΕΕ, δε περιφρουρηθουν τα εξωτερικα της συνορα και δε πιεστει η Τουρκια ή το Μαροκο να τους παρει πισω θα τους στελνουν πακετο βορεια ! Μπορουν? Μπορουν αν προσπαθησουν! Θελουν??? Οχι! Συμφερει να γκετοποιηθουν ολοκληρες περιοχες..να αγοραστουν τα επομενα 10χρονια τσαμπα..και μετα να αρχισει ισοπεδωση και νεα ανοικοδομηση αστικου ιστου..πολλα τα λεφτα! Και εξω ετσι εγινε και γινεται! Αλλα οι μεταναστες συμφερουν πολλους..την αριστερα μπας και νομιμοποιηθουν και ανεβο
14/05 21:41  epidoxos
υν τα ποσοστα τους, τον Καρατζαφερη και την Χρυση Αυγη γιατι αλλιως δεν εχουν λογο υπαρξης..και τα κυριαρχα κομματα γιατι ετσι διχαζουν την κοινωνια (τουλαχιστο ετσι εκανα ως τωρα γιατι σε λιγο καιρο η Χρυση Αυγη θα γινει πρωτο κομμα)και εχουν εμμεσως καποιον να κατηγορουν για την καταντια της χωρας και να αποποιουνται των ευθυνων τους λες και ειμαστε ηλιθιοι και δε καταλαβαινουμε οτι ειναι αχρηστοι!

Κς
Ο favlos μπορει να μιλαει σκληρα οταν αναφερεται στο συγκεκριμενο θεμα και πολλοι να διαφωνουν με τον τροπο του (και εγω το εχω κανει παλια οταν δεν τον ηξερα) αλλα του αναγνωριζω οτι μιλαει επωνυμα και ανοιχτα και σε ενα βαθμο (ας με διορθωσει αν κανω λαθος) το κανει εν γνωσει του λιγο προκλητικα για να αφυπνισει τους ρομαντικους! Ειναι εθνικιστης αλλα δεν ειναι σιγουρα πατριδολαγνος σπεκουλαδορος..αγωνια πραγματικα παροτι φαινεται ακαμπτος!Δε συμφωνω παντα μαζι του..ειναι που με το θεμα παιρνει λιγο αναποδες :)
Αντε του εκανα και ψυχογραφημα τωρα :)
14/05 22:06  epidoxos
Kαι για να αλαφρωσω λιγο το κλιμα...επειδη ο ανηψιος διπλα μου αγωνια να αρχισει η eurovision (εχει βαλει στο ματι μια γκομενιτσα απο το Αζερμπαιτζαν ο πιτσιρικας...μου αρεσε και εμενα οταν μου την εδειξε, δειχνει να ειναι μερακλης και με εκλεκτο γουστο ο μπαγασας παρα το μικρο της ηλικιας του) θεωρω οτι το ελληνικο τραγουδι ειναι η επιτομη της Ελλαδας του σημερα..Μπλεκει το περηφανο ζειμπεκικο (ελληνικη λεβεντια με ολιγην απο Τουρκικη βαρβατηλα) με το χιπ-χοπ-ραπ-καραγκιοζιλικι-παπατζιλικι σε αψογα greeklish (με εναν τυπο που θυμιζει χατζηαβατη)...και τελικα οδηγει στο πουθενα!Αυτη ειναι η Ελλαδα του σημερα..ενας αχταρμας απο παλια ελλαδα, ανατολη, Δυση, Βαλκανια..που αντι να δενει αρμονικα και να αναδιδει αυθεντικοτητα εχει καταντησει μπλεγμενο κουβαρι που δε μπρορεις να ξετυλιξεις! Αυτη τη συγχηση πρεπει συντομα να την ξεπερασουμε και να βρουμε την ταυτοτητα και τον εαυτο μας διοτι αλλιως ο γκρεμος ειναι μια ανασα μπροστα μας! Σημειο αναφορας λοιπον για να πιασουμε το νημα απο την αρχη (που ελεγα και παραπανω) ειναι η Αρχαια Ελλαδα..να ξεκινησουμε απο εκει βιωνοντας την ουσια της και λιγο λιγο να βαζουμε τα πιο χρησιμα και ομορφα απο αυτα που προεκυψαν σε χρονο μεταγενεστερο!Και υπαρχουν πολλα! Αρα χρειαζονται ανθρωποι με γνωση και παιδεια (ναι υπαρχουν ακομη πολλοι..Ελληνες και ξενοι) που να παρουν τα παιδια στα σχολεια (μονο αυτα εχουν μυαλο καθαρο) και να παλεψουν να τα κανουν σωστους πολιτες και κοσμοπολιτες Ελληνες με αυτοπεποιθηση! Οι δικες μας γενιες (απο 15-20 και πανω) ειναι τελειωμενες! Μπολιαστηκε το μυαλο μας με χιλιες δυο μαλακιες και στερεοτυπα και ειναι δυσκολο να καθαρισει! Τουλαχιστο να μην μολυνουμε τα σπορακια που τωρα φυτρωνουν!
Καληνυχτα!
14/05 22:55  ks
Χε, χε, Μαικηνα, ο epidoxos εχει κλεψει ολη τη δοξα απο αυτο το ποστ :)
14/05 23:18  strimenosgaidaros
14/05 23:23  Μαικήνας
Φίλε μου KS
Δεν υπάρχει καμία δόξα. Υπάρχει μόνο η διάθεση για σοβαρή συζήτηση. Σκοπός μου δεν είναινα συγκρουστώ με όσους γράφουν σχόλια ή να τους κοντρολάρω.
Χαίρομαι πολύ που το σημερινό κείμενο άναψε τη συζήτηση. Και εγώ ο ίδιος σκέφτηκα κάποια πράγματα καλύτερα και ήδη συζητάμε μια ομάδα ανθρώπων να αναλάβουμε μια πρωτοβουλία επξεργασίας λύσεων.
Τουλάχιστον να πέσουν ιδέες στο τραπέζι και να συζητηθούν σοβαρά. Θέλει δουλειά όμως. Και μακριά απο πολιτικές ορθότητες ένθεν κακείθεν.

Με έχουν ειδοποιήσει μερικοί γνωστοι ότι θέλουν να παρέμβουν και αυτοί. Καλώς να κοπιάσουν.
14/05 23:36  bartok
Άντε πάλι!
Εγώ θα σας χαλάσω τη διάθεση με διαδικαστικά και θα πω ότι ξεφύγαμε τελείως από το αρχικό μας θέμα: Την ανάρτηση που έκανε ο Μαικήνας, προφανώς συμφωνώντας με την ks.
Tην αρχή έκανε o favlos, που δεν καταλαβαίνω τί διάβασε και θύμωσε τόσο. Το κείμενο μιλούσε για τον βαρύ τραυματισμό από την Αστυνομία ενός (έλληνα, αφού αυτό πάτησε τον κάλο), διαδηλωτή. Σημαντικότατο θέμα και η δολοφονία του άτυχου πατέρα, αλλά το ότι το κείμενο δεν αναφέρεται σ' αυτό είναι "ύποπτο";
Όμως μέχρι εκεί τουλάχιστον ακόμα συζητάμε για το θέμα της ανάρτησης. Από εκεί και πέρα όμως ξεφεύγουμε τελείως καθώς προστίθενται όλο και περισσότερα θέματα!
Καταλαβαίνω τη φόρτιση και είναι αλήθεια ότι (σχεδόν) όλα όσα λέγονται συνδέονταιμεταξύ τους. Όμως αν είναι να βγάζουμε -έστω στοιχειωδώς- κάποιο συμπέρασμα από ένα διάλογο, ας προσπαθήσουμε να μένουμε μέσα σε ένα πλαίσιο που κατ' αρχήν απαντάει στο αρχικό θέμα!
(Έχοντας πει όλα αυτά τα "σοβαρά", δεν μπορώ όμως να μην συμφωνήσω και να ευχαριστηθώ τα αισθητικά, μουσικά και κοινωνιολογικά σχόλια του epidoxos για το "τραγούδι μας" στην euoropapara.)
14/05 23:47  bartok
Απαντώντας στο τελευταίο του "Μαικήνα": Όντως αρχικά ήθελα να σας γράψω για τις εμπειρίες μου από την υπερδεκαετή παραμονή μου στο Λονδίνο, το πρόγραμμα, "neighborhood watch" (να το πούμε, "εποπτεία γειτονίας";), στο οποίο η αστυνομία συνεργάζεται με τους κατοίκους για την ασφαλέστερη φύλαξη των περιοχών κατοικίας. Επίσης για το πώς λειτουργούν προληπτικά, δίνοντας οδηγίες για την ασφαλέστερη φύλαξη των σπιτιών και πολλά άλλα...
Τώρα όμως έχουμε ξεφύγει τόσο που δεν νομίζω ότι έχει και πολύ νόημα.
Άλλωστε με πολιτικάντικες δηλώσεις τύπου Παπουτσή (αλλά ως ένα βαθμό και του Δημάρχου - κρίμα εδώ), ποιός θα εφαρμόσει τέτοιες διαδικασίες τώρα μάλιστα που έχει ανοίξει ο ασκός του Αιόλου;
15/05 01:10  haros
Το προβλημα ειναι οτι προερχονται απο χωρες οπου η ανθρωπινη ζωη εχει ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΑ ΜΙΚΡΗ αξια.
Αυτο εχει σαν αποτελεσμα οσοι απο αυτους οδηγουνται στην εγκληματικοτητα να κανουν εγκληματα κατα της ζωης μονο και μονο για να ..παρουν ενα πορτοφολι η μια καμερα.Καταστασεις δηλαδη αγνωστες και ακατανοητες για τους Ελληνες.
Περαν αυτου,σιγουρα πολλοι ειναι ταλαιπωροι που ψαχνουν απλως ενα μεροκαματο και να στειλουν και τιποτα σπιτι.ΟΜΩΣ ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ,ΠΑΡΑΓΙΝΕ ΤΟ ΚΑΚΟ,ΔΕΝ ΧΩΡΑΜΕ ΟΛΟΙ,ΑΜΕ ΣΤΟ ΚΑΛΟ..
Η σταση των αριστερων (κυριως του συριζα) για το θεμα,να με συμπαθατε αλλα ειναι το λιγοτερο προκλητικη.Μα τι στο καλο,δεν νοιωθουν την αγανακτηση του κοσμου και το "δεν παει αλλο"?? τοσο τυφλοι ειναι??

Για την αστυνομικη βια,οταν αυτη φτανει σε επιπεδα οπως του ατυχου 30χρονου η του αλλου του ταλαιπωρου που τον εκαναν μπαλλα απο τις κλωτσιες στο κεφαλι,ειναι ΑΠΕΧΘΗΣ.
Ομως,και οι ΜΑΤΑΤΖΗΔΕΣ ΕΧΟΥΝ ΦΑΕΙ ΠΟΛΥ ΞΥΛΟ ΚΑΙ ΠΕΤΡΕΣ ΚΑΙ ΜΟΛΩΤΩΦ και μοιραιο ειναι καποιοι θερμοκεφαλοι να την κανουν την χοντρομαλακια καποια στιγμη.Αυτοι,οπως σωστα ειπε ο χοντροπαγκαλος,ΔΕΝ εχουν θεση στο αστυνομικο σωμα.
Για τον Παπουτση,προκειται περι γλοιωδους υποκειμενου,δεν χαλαω ουτε αλλο ενα πατημα πληκτρου για αυτον.
15/05 01:21  haros
Και να πουμε και κατι αλλο.
σε πολλες επαρχιακες πολεις,υπαρχουν πχ πακιστανοι που απασχολουνται στην αγροτικη παραγωγη.Στις οικοδομες,την καλη εποχη,οι Αλβανοι εχτισαν την μιση Ελλαδα.Αφου οι Ελληνες δεν καταδεχονται αυτες τις δουλειες,η υπαρξη τους καθε αλλο παρα δυσαρεστη ηταν η ειναι.Δεν τρωνε το μεροκαματο κανενος.Και συνηθως,οσοι δουλευουν,δεν εχουν μυαλο για παρανομιες.
Ομως,στο κεντρο της ΑΘηνας,ολος αυτος ο συρφετος που περιφερεται ασκοπα,τι αλλο να κανει πλην μικροκλοπων και παρεμποριου και να βρωμιζει τα σοκακια??
Τι τους κραταμε,για τουριστικη ατραξιον??
15/05 08:59  Μαικήνας
Το προβλημα είναι ότι δεν τους φέραμε για να μας κάνουν τις δουλειές. Απλά όταν ανακάλυψαν οι εργολάβοι αλλά και οι μεγαλοκαλλιεργητές ότι έχουν μια πηγη φτηνής εργασίας, δόθηκε το μύνημα για χαλαρωση των ελέγχων.
το ζήτημα όμως είναι ότι οι Πακιστανοι και οι Αφγανοί δεν μπορούν εύκολα να φύγουν.Δεν ξέρω πώς θα μπορούσε να οργανωθεί η επαναπροώθησή τους πίσω, με τίνος τα λεφτά. Η Ευρωπαική Ενωση παίζει ... με τις λέξεις. Η Frontex υπάρχει αλλά φοβούμαι για ταμάτια του κοσμου. Δεν είμαι καθόλου πεισμένος ότι θέλουν να διαχειριστούν το πρόβλημα μας σαν ευρωπαΙκό πρόβλημα. Η κατάρευση της SENGEN με αφορμή το κλεισιμο των συνόρων Γαλίας Ιταλίας δείχνει ότι εμείς απλά είμαστε οι άτυχοι της "παρέας".
Το ζήτημα της θωράκισης των συνόρων δεν σημαίνει ότι πρέπει να στρώσουμε το χαλί στην Χρυσή Αυγή. Όμως περιμένουν οι κάτοικοι της Αθήνας να ακούσουν σοβαρούς πολιτικούς. Ο Παπουτσής είναι ένας αγοραιος πολιτικός. Στο όνομα της πολιτικής ορθότητας δημαγωγεί. Άλλωστε πώς θα δικαιολογηθεί όταν αύριο τα ΜΑΤ θα βαρέσουν συνταξιουχους. Είτε το θέλουμε είτε όχι χρειαζόμαστε την Αστυνομία. Την θέλουμε όμως εκπαιδευμένη και καλά αμοιβόμενη για να μην εκτρέπεται και να μην συμμετέχει σε κυκλώματα.Είναι τόσο δύσκολο αυτό;



Πολλοί Αλβανοί γυρνάνε πίσω όπου έχουν γίνει αφεντικά στον τόπο τους. Γνωριζα πολλούς που δούλεψαν σκληρά.
15/05 09:31  Μαικήνας
Να μην αναφέρω του Σιχ (Ινδοι) που ζούνε και δουλέυουνε στην περιοχή της Θήβας και δεν έχουν ακουστεί προβλήματα χρόνια τώρα που είναι εκεί.
15/05 09:54  ks
Το προβλημα των μεταναστων ειναι αλλη μια περιπτωση συνδυασμου φουσκας την οποια δημιουργησε το αορατο χερι και απραξιας η οποια χαρακτηριζει τις ελληνικες κυβερνησεις.
Η ελευθερη αγορα καποτε ζητησε εργατικα χερια τα οποια τωρα της περισσευουν. Απο την αλλη, η κυβερνηση απλα κυττα τη συσσωρευση των ορδων αεργων μεταναστων στο κεντρο της ΑΘηνας χωρις καμια αντιδραση, παρεκτος και απειληθει το ιματζ, οπως στην περιπτωση της καταληψης.
Αυτορυθμιση της αγορας -περαιτερω εμπιστοσυνη στο αορατο χερι- σημερα σημαινει ακριβως αυτο που βλεπουμε: συγκρουσεις με σκοπο την εξοντωση και την επιβιωση.
Η κατασταση μας σημερα προκαλει περισσυεμα οχι μονο μεταναστων αλλα και πολλων Ελληνων. Αυτοι ομως εχουν την επιλογη να φυγουν αλλα και εχουν συναισθηματικους δεσμους (ανθρωποι, περιουσιες) με τον τοπο και δεν τον καταστρεφουν.
Αν υποθεσουμε οτι θελουμε τους μεταναστες, θα επρεπε να κλεισουμε καταρχην την πορτα και ακολουθως να τους νομιμοποιησουμε ολους, να τους πολιτογραφησουμε και να τους μορφωσουμε, πραγμα αδυνατο υπο τις σημερινες συνθηκες.
15/05 11:30  epidoxos
Bλεπω απο νωρις αρχισε η συζητηση! Η ομορφουλα απο το Αζερμπαιτζαν κερδισε το διαγωνισμο πραγμα που σημαινει οτι ο μικρος εχει καλο γουστο τελικα..Βεβαια τα πηρε πολυ αγρια οταν την ειδε να τρεχει να παρει το βραβειο κρατωντας την ..Τουρκικη σημαια..η αζερικη ειχε παει περιπατο (αλλο και τουτο)..του ειπα περιπαιχτικα οτι δεν ειναι να εχεις μεγαλη εμπιστοσυνη στις γυναικες..και οτι το Αζερμπαιτζαν ειναι παραρτημα της Τουρκιας :)
Eνα σχολιο για την μεταναστευση και την κανω! Εχω προβλημα και το λεω ανοιχτα χωρις ενοχες με τους μουσουλμανους μεταναστες...ΜΕ ΤΟΥΣ ΜΟΥΣΟΥΛΜΑΝΟΥΣ! Και οχι δεν ειμαι ιδιαιτερα κολλημενος με τη θρησκεια μαλλον το αντιθετο! Οι τυποι ομως εχουν αλλο κοινωνικο κωδικα, δεν ενσωματωνονται και το χειροτερο πανε ενα βημα παντα παραπερα περιχαρακωμενοι με απωτερο στοχο να τον επιβαλλουν στις χωρες που μεταναστευσαν! Ειναι πολυ επιμονοι σχεδον αυτιστικοι σε αυτο! Οσοι εχουν ζησει σε Δυτικες χωρες ξερουν καλα τι εννοω! Ο Hindu, ο Βουδιστης, ο Τοιστης, ο Σιχ θα προσαρμοστει ακομη και αν κρατησει πολλα στοιχεια της κουλτουρας του! Ο μουσουλμανος και ειδικα ο Σουνιτης ειναι αλλη ιστορια...το Ισλαμ ειναι προβλημα για την Δυση και την ασφαλεια της! Ειδικα για την Ελλαδα που ουσιαστικα περιβαλλεται απο μουσουλμανικους πληθησμους (Τουρκια, Νοτια Βουλγαρια με 1 εκ Τουρκους, Σκοπια με 45% μουσουλμανικο πληθυσμο και Αλβανια με 70% + Β.Αφρικη) αυτο ειναι ακρως επικινδυνο και για την ιδια και για ολα τα Βαλκανια..απλα γιατι η ιδια θα βουλιαξει πολιτισμικα ενω στη συνεχεια θα υπαρχει αμεσος κινδυνος ριζοσπαστικοποιησης των μουσουλμανων των Βαλκανιων που διαχρονικα ηταν πιο φιλελευθεροι..και δε θα υπαρχει γυρισμος! Μακαρι τα 2 εκ λαθρομεταναστες να ηταν Ινδουιστες, Βουδιστες ή Χριστιανοι..δεν ειναι και αυτο ειναι προβλημα ασχετα αν μας αρεσει να μη λεμε τα πραγματα με το ονομα τους! Συγνωμη που την παω παλι εκει τη συζητηση αλλα σε πολυ λιγο καιρο ολο για αυτο θα μιλαμε! Και μετα θα φτασουμε οι περισσοτεροι να μη νοιαζομαστε οταν η Αστυνομια θα ανοιγει κεφαλια φανα
15/05 11:31  epidoxos
τικων μουσουλμανων! Καλημερα!
15/05 12:05  dth
Συντάσσομαι απόλυτα με Favlo, epidoxo, ΣΟΛΩΝ.
15/05 13:02  ΣΟΛΩΝ (όχι ο σοφός)
Επίδοξε, με μπέρδεψες...τι θα πεί "πάω πάλι εκεί τη συζήτηση"? Που ήταν η συζήτηση? Στην EUROVISION?
15/05 13:18  epidoxos
Σολωνα..μη μπερδευεσαι..
Απλα ο φιλος bartok ειπε οτι το ανοιξαμε πολυ το θεμα μιας και το μεταναστευτικο πχ δεν ηταν αμεσα τουλαχιστο σχετικο που το δημοσιευμα που αναρτηθηκε..και παραπονεθηκε οτι ξεφυγε λιγο η συζητηση!Για αυτο το σχολιο..μιας και απο οτι καταλαβα καποιοι φιλοι θελουν αμεσα να συζητησουν για αυτο.Ισως να κανω λαθος βεβαια!
15/05 14:29  bartok
Χθες όντως εγώ είπα ότι καλό είναι να κρατιόμαστε μέσα στο θέμα της συζήτησης (και αυτό για λόγους καθαρά πρακτικούς). Με βάση την αρχική ανάρτηση, η συζήτηση ήταν νομίζω η συμπεριφορα της αστυνομίας και κάποια συναφή θέματα. Κάτι όμως ο favlos, κάτι οι άλλες παρεμβάσεις και απαντήσεις, είναι προφανές ότι καταλήξαμε να μιλάμε για το μεταναστευτικό.
Όχι άδικα αφού προφανώς βράζει και καίει! Δεν νομίζω να έχω ξαναδεί τόσες παρεμβάσεις στο συγκεκριμένο blog. Αυτό από μόνο του κάτι λέει...
15/05 15:24  jiagogina
Χαίρομαι που το κειμενάκι μου έδωσε αφορμή για τόσο έντονη συζήτηση. Ας ξεκαθαρίσω, παρ' ό,τι ειναι σαφές στο κείμενο, ότι η προσωπική μου έγνοια βρίσκεται στην κλιμάκωση της βίας, και στις μεθόδους της, και στην ανήκεστη ζημιά που προκαλεί στο σώμα της κοινωνίας. Όταν μάλιστα ο ίδιος ο φορέας της τάξης και της ασφάλειας συστηματικά και κατ' εξακολούθηση βιαοπραγεί, τότε με μαθηματική ακρίβεια η αντίδραση θα είναι μίσος και νέα βία. Καμία σχέση με διλήμματα τύπου "κακοί μπάτσοι - καλοί μετανάστες". Αυτά πετάν τη μπάλλα έξω. Θεσμικό λόγο όμως δεν θα ζητήσω από τον μετανάστη που βγάζει μαχαίρι και σκοτώνει στυγνά για μια κάμερα, θα τον ζητήσω από τους φορείς που προστατεύουν την ασφάλεια του πολίτη. Εκείνοι οφείλουν και να προστατέψουν από την αυτοδικία και τη μισαλλοδοδοξία και να λειτουργήσουν ως κυμνατοθράυστης της βίας. Δυστυχώς δεν βλέπω πουθενά κυματοθραύστες. Βλέπω τυφλό θυμό (βλέπε και χτες Εξάρχεια με τους τραυματίες από τις μολότωφ) και ανταπόδοση του θυμού. Εύχομαι να υπάρχουν στην ελληνική κοινωνία ακόμα υγιή αντανακλαστικά, ώστε, μέσα στον τρόμο, την ανασφάλεια, τα σφοδρά μίση και το μπάχαλο, να μην δεχτεί κάποιον να τη "σώσει" και να καθαρίσει τα αίματα. Γιατί τότε θα έχει βγει το φιδάκι από το αυγό του.
15/05 15:50  favlos
@bartok
το κείμενο αναφέρει τις μαχαιριές στο σώμα του μετανάστη,ανοίγει δηλαδή την κουβέντα στο θέμα (μονόπλευρα βέβαια αφού αναφορά για την δολοφονία του Έλληνα δεν υπήρξε,λες και δεν έγινε ποτέ)
Ούτε ο εδώ μπλόκερ τόλμησε να το αναφέρει.
Καταλαβαίνετε?

Η δε συντάκτης του κυρίως κειμένου,μόλις τώρα έκανε αναφορά στο θέμα.
Σημειώνω ότι δηλώνει εκπαιδευτικός και υποθέτω σε δημόσιο σχολείο,δηλαδή επηρεάζει με τις σκέψεις της και νέα παιδιά ενώ παράλληλα πληρώνεται (αν είναι βέβαια σε δημόσιο σχολείο)από Έλληνες φορολογούμενους που υποφέρουν και στην συντριπτική τους πλειοψηφία θέλουν λύση του προβλήματος της λαθρομετανάστευσης.
Μεταφέρει δηλαδή απόψεις μειοψηφίας ενώ οφείλει να μεταφέρει τις κυρίαρχες ιδέες της επίσημης Ελληνικής αφήγησης και όχι αυτές που θα ήθελε η νέα τάξη πραγμάτων.

http://favlos.capitalblogs.gr/showArticle.asp?id=28005&blid=31
15/05 16:00  jiagogina
Αγαπητέ, Φαύλε, ως εκπαιδευτικός και ως συντάκτης του άρθρου, πρέπει να σας πω ότι είστε εκτός θέματος... Το θέμα μου ήταν η ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΗ ΒΙΑ.
15/05 18:53  Μαικήνας
Νομίζω ότι έχω αποδείξει την ευαισθησία μου σε άλλες παρόμοιες περιπτώσεις (MARFIN - σπέκουλα με αφορμή την Υπατία) Δεν θεωρώ ότι π΄ρπει κάθε φορά να αποδεικνύω την ευαισθησία μου ώστε να μην παρεξηγούμε. Είναι γνωστό απο που κρατάει η σκούφια μου και τι πορεια έχω κάνει. Κοινωνικά πολιτικά προσωπικά ταξικά και ότι διάολο θέλετε. Εγώ φερ ειπείν είχασ ένσταση για το αυγό του φιδιού αλάδεν τοσχολίασα. Απο τη στιγμή που βάζεις ένα κείμενο δεν είναι σωστό να διαφοροποιήσαι αμέσως ούτε να λογοκρίνεις. Θεωρούσα ότι το κείμενο εθετε ορισμένα ζητήματα που έθεταν και άλλοι αρθρογράφοι της εφημερίδας Καθημερινή.
Θεωρώ ότι η συζήτηση εκλεισε.
Σας ευχαριστώ όλους
15/05 18:58  Μαικήνας
Α και κατι ακόμα Το σχόλιο πουδημοσιευσα πέρισυ με αναφορά στην χαμένη φιλοπατρία και την περίπτωση του πατριώτη ποιητή Λορέντζου Μαβίλη ήταν προώθηση της jiagoginas.
Άυτό για να μην ανησυχείτε ότι τα λεφτά σας σαν φορολογούμενων πάνε σε σκάρτους ανθρώπους. Μία επίσκεψη στο blog της Μπουκάλι στη Θάλασσα link παραπλέυρως θα σας πείσει περί της αληθείας. Μόνο νεοταξικές δεν είναι οι απόψεις της.
Το σχόλιό σας

Σχετικά με το blog
Είμαστε πτωχευμένοι. Αλλοι λένε "μας πτώχευσαν" κι άλλοι "πτωχεύσαμε"
Εκτός απο τα λεφτά τελείωσαν τα ψέματα, τα άλλοθι, τα ελαφρυντικά και οι συμψηφισμοί
Τα θύματα πολλά. Πάνω απ όλα οι άνθρωποι. Ακολουθούν οι θεσμοί και οι δομές.
Είναι όμως μόνο θέμα χρημάτων;
Είναι όμως θέμα δομών;
Ή είναι θέμα τρόπου σκέψης ;
Αναζήτηση
Προηγούμενα Άρθρα
Τελευταίες δημοσιεύσεις