Τα χαΐρια μας εδώ.
Πολιτισμικό και κατ'ανάγκη πολιτικό παρατηρητήριο
Λίγα λόγια για εμένα
Ο Μαικήνας κατά κόσμο Γιώργος Λιγνός προερχόμενος απο τη γεννιά των μπουάτ και των πρώτων μαζικών φοιτητικών συνελεύσεων μετά τη δικτατορία, και ηθικός συναυτουργός σε πολλές απο τις ευγενείς πλάνες που κακοφόρμισαν με ευθύνη άλλων και μας έφεραν εδώ που φτάσαμε, πιστεύει σε όλα αυτά που μπορείτε να διαβασετε σε τουτο το βλογότοπο. Απεχθάνεται το ανεξέλεγκτο συναίσθημα αν και χολερικός απο φύση και φυσικά την καπηλεία του ανθρώπινου πόνου που οδηγεί τους πάσχοντες στην αγκαλιά των πάσης φύσης ψευδοπροφητών
Σύνδεσμοι


Η τουρίστρια ΕΜΙΝΕ ΕΡΝΤΟΓΑΝ.
1015 αναγνώστες
Δευτέρα, 23 Μαΐου 2011
11:09
Ροδόπη -  Ιδιωτική επίσκεψη της Εμινέ Ερντογάν
 
Ροδόπη - Ιδιωτική επίσκεψη της Εμινέ Ερντογάν
Συνοδεύεται από τον Τούρκο υπουργό Επικρατείας, Εγκεμεν Μπαγίς και τον υποψήφιο βουλευτή Μεχμέτ Μουεζίνογλου

Ιδιωτική επίσκεψη στη Ροδόπη, πραγματοποιεί από το πρωί η σύζυγος του Τούρκου πρωθυπουργού, Εμινέ Ερντογάν, συνοδευόμενη από τον Τούρκο υπουργό Επικρατείας, Εγκεμεν Μπαγίς και τον υποψήφιο βουλευτή του AKP, Μεχμέτ Μουεζίνογλου, ο οποίος κατάγεται από την περιοχή.

Αρχικά, η κ. Ερντογάν επισκέφθηκε τον οικισμό Κικίδιο Κομοτηνής, όπου παρακολούθησε τον διαγωνισμό καλής ανάγνωσης του κορανίου, ενώ στη συνέχεια μετέβη στη Φιλύρρα, για την τελετή περιτομής των δυο εγγονών του βουλευτή της μειονότητας Αχμέτ Σαδίκ.

(Σημείωση ΜΑΙΚΗΝΑ . Ο Αχμέτ Σαδίκ σκοτώθηκε το 1995. Εν τω μεταξύ ως ανεξάρτητος μειονοτικός βουλευτής  ψήφισε  το 1990 την κυβέρνηση της Νέας Δημοκρατίας του Κ. Μητσοτάκη και τον Κωνσταντίνο Καραμανλή ως πρόεδρο της Δημοκρατίας.  Ο γυιός του είναι εγκατεστημένος στην Τουρκία αλλά είπε να κάνει το σουνέτι, δηλαδή την περιτομή των γυιών του στην γενέτειρά του. Τι σου κάνει η νοσταλγία...)

Στη συνέχεια το πρόγραμμα της περιλάμβανε επίσκεψη στο τουρκικό προξενείο της Κομοτηνής, ενώ πριν αναχωρήσει,  είχε επαφές και με παράγοντες της μειονότητας.

Ο κυβερνητικός εκπρόσωπος και βουλευτής Ροδόπης Γιώργος Πεταλωτής, από την Κομοτηνή όπου βρίσκεται, αρνήθηκε να σχολιάσει την επίσκεψη της κ. Ερντογάν, χαρακτηρίζοντας την ως ιδιωτική.

Σημείωσε δε, πως όσοι το επιθυμούν μπορούν να έρχονται ως τουρίστες στη Θράκη, καθώς η περιοχή έχει ανάγκη από τουρισμό. !!!

 

Δεν λέω πώς είναι εύκολο τώρα πιά να πούμε όχι στην κα Ερντογάν. Στην κουστωδία της όμως;

Δεν αντέχω ο κος Πεταλωτής να μας περνάει για ιδιώτες μιλώντας για ιδιωτική επίσκεψη της κας Ερντογάν.  Ιδιωτική επίσκεψη με τη  συνοδεία πολυμελούς κρατικής αντιπροσωπείας;

Άλλο να μην είμαστε εθνικιστές στις αντιδράσεις μας και να χαλάμε το "Ευρωπαϊκο μας προφίλ" (sic) και άλλο να κάνουμε τους χαζούς.

Η αλήθεια είναι μία.

Το ΧΑΛΙΦΑΤΟ  ανασυστήνεται. Η νεοοθωμανική εκδοχή του ΙΣΛΑΜ είναι ήδη ορατή.

Για όσους παρακολουθούν τα πράγματα  (κρίση μουσουλμανικών πληθυσμών στην Κίνα, υποστήριξη της flotila για τη Γάζα  και άλλα) η μακροπρόθεσνη στρατηγική του κου Ερντογάν είναι καθαρή. Εξασφάλισε την πολιτική του επιβίωση χρησιμοποιώντας την τότε επίσημη επιδίωξη της Τουρκίας για ένταξη στην Ευρώπη και την ανάγκη να δείξουν ευρωπαίκό προφίλ, ασκώντας πίεση στο Συμβούλιο Εθνικής Ασφαλείας, δηλαδή τον Κεμαλικο πυρήνα του στρατού  και εδρέωσε την ήπια μουσουλμανική του εκδοχή.

Τώρα την εξάγει σε όλο τον μουσουλμανικό κόσμο.(βλ απόφαση ΝΑΤΟ για Λιβύη)

Είναι σχεδόν βέβαιο, ότι λίαν συντόμως θα πούνε :  "ΕΥΡΩΠΗ, ΟΧΙ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ" αν δεν το έχουν πεί ήδη. Το περίφημο veto  έχει χάσει την ισχύ του. Σε λίγο ακόμα και οι φωνές που έλεγαν, τι δουλειά έχει η Τουρκία στην Ευρώπη, θα είναι εκτός τόπου και χρόνου. 

Το ερώτημα δεν θα είναι τι θέλει να κάνει η Ευρώπη με την Τουρκία αλλά η Τουρκία με την Ευρώπη.

Και εμείς με ανύπαρκτη οικονομική ισχύ πόσο θα αντέξουμε ένα ανταγωνισμό στρατιωτικών δαπανών; 

Εαν δε,  έχουμε ανοίξει πανιά για άλλες επκράτειες εκτός Ευρώπης,  ούτε ψύλλος  στον κόρφο μας.

 

Κι ο Γιώργος θα χορεύει  ακόμα  ζεϊμπέκικο .

ΜΑΙΚΗΝΑΣ.

ΥΓ  Α ρε παπού τζάμπα πολέμησες απο το ΄12 μέχρι το '22.

 

Σχόλια

23/05 13:50  mdana
Εγώ θα θυμίσω τα κολακευτικά λόγια του Νταβούτογλου για τη Θεσσαλονίκη κατά την τελευταία του επίσκεψη. Το ύφος του ήταν σαν να μίλαγε για πόλη Οθωμανική, η οποία ανήκει σε εμάς περιστασιακά.

Αυτό που με φοβίζει περισσότερο είναι η ευκολία με την οποία τα σκοτεινά ένστικτα του ανθρώπου βγαίνουν στην επιφάνεια. Αρκεί να αγριέψει λίγο ο καιρός και οι κυνόδοντές μας αρχίζουν να μεγαλώνουν επικύνδινα...
23/05 15:02  nhad
Κάτι εντελώς άσχετο που το σκέφτηκα τώρα, αν και το είχα δει από παλιά: Το product στο απόφθεγμα του Toynbee που υπάρχει στο "σχετικά με το blog" πρέπει να μεταφραστεί ως προϊόν, όχι ως γινόμενο. Στο κάτω-κάτω, αν ένας παράγων του γινομένου μηδενιστεί, μηδενίζεται όλο το γινόμενο!
Έχω γίνει σχολαστικός, όπως θυμάμαι ήταν ο πατέρας μου που όλο έκανε παρατηρήσεις τέτοιου είδους στα γραφόμενα των εφημερίδων. Προφανώς φτάνω σε ανάλογη ηλικία...
23/05 15:14  Μαικήνας
mdana γίνε λίγο πιο σαφής. Ποια ένστικτα και ποιανού οι κυνόδοντες;
NHAD Το ελέγχω καθοτι το πήρα μεταφρασμένο. Ακόμα και σαν γινόμενο μου έκανε νόημα με την έννοια της πολλαπλασιαστικής αλληλεπίδρασης. Θα το αναζητήσω στα αγγλικά και θα πράξω τα δέοντα.
23/05 15:29  ks
Σε αρκετα σχολια μου εχω τονισει και γω το μονοδρομο της εθνικης στρατηγικης μιας προσωρινης (;) αντικαταστασης της ελληνικης σημαιας της ακροπολης απο τη σημαια της ΕΕ, απο την οριστικη της αντικατασταση απο την ημισεληνο (και ας μην εκληφθει τοις μετροιτοις, συμβολικα μιλω).
Οι οροι ομως με τους οποιους θα γινει/γινεται αυτο σηκωνουν πολυ συζητηση και σιγουρα το οριο της "αντεθνικότητάς τους" θα πρεπει να τεθει εκει όπου η διαφορα μεταξυ των δυο σημαιων τελικα θα ειναι δυσδιακριτη (και εδω ισως ειναι το ζουμι της ανεπαρκειας ή "προδοσιας" των σημερινων ηγετων μας) και εκει οπου θα υπαρχουν οι δικλειδες ισχυος της προσωρινοτητας που αναφερω παραπανω.
23/05 15:32  ks
23/05 16:07  mdana
Ζητώ συγνώμη για το αφηρημένο. Μιλώ για τον πόλεμο που δίνει διέξοδο αλλά και εξάπτει τα πρωτόγονα και φονικά ένστικτα του ανθρώπου.
23/05 16:10  epidoxos
Εχω γραψει δεκαδες φορες για την Θρακη! Τα πραγματα ειναι απλα: ειναι αμεση αναγκη να μπει αμεσα φραγμος στην ανεξελεγκτη δραση του προξενειου στην Κομοτηνη ακομα και αν προσωρινα αντιδρασει η μειονοτητα! Το προβλημα το δημιουργουν οι Χριστιανοι πολιτευτες και βουλευτες που στην προσπαθεια τους να αλιευσουν ψηφους απο τους μουσουλμανους για μια ρημαδα βουλευτικη η νομαρχιακη καρεκλα συμμαχουν και με τον διαβολο! Τη μερα που θα ακουσετε η Αγκυρα σε ενδειξη διαμαρτυριας να ανακαλει προσωρινα τον Τουρκο προξενο απο την Κομοτηνη θα ειναι ενδειξη οτι κατι εχει αρχισει να γινεται! Επισης επιβαλεται να πεσουν χρηματα στους Πομακους και τους Ρομα που θα χρηματοδοτουν πολιτιστικες τους δρασεις σε μια προσπαθεια ουσιαστικης τριχοτομησης της μειονοτητας! Ο μονος που το εκανε παλιοτερα ηταν ο Εμφιετζογλου της Μηχανικης...αν ειναι δυνατο να κολωνει το κρατος να ριξει λεφτα σε τετοιες δρασεις! Εδω πολλοι πομακοι εχουν ζητησει δημοσια ΜΗ ΜΕΙΟΝΟΤΙΚΑ σχολεια στα χωρια τους και ελευθερη επιλογη σχολειου για τα παιδια τους και το κρατος λεει οτι δεν βρισκει οικοπεδα να χτισει! Σε τετοια σημεια συνδιαλλαγης με το προξενειο εχουν φτασει ολα τα κομματα εκει πανω!
23/05 16:13  epidoxos
Και κατι τελευταιο ..για ρωτηστε τον Ευριπιδη Στυλιανιδη εκει πανω που ηταν και στο υπουργειο εξωτερικων τρομαρα του ..με ποιων τις ψηφους μεταξυ αλλων εκλεγεται και με ποιους περιεργους συνομιλει καθε τοσο και μετα ελατε να ψαξουμε μαζι ποιοι ειναι οι συγχρονοι Εφιαλτες σε αυτο τον τοπο! Καλα για τον Πεταλωτη μη πω τι λενε οι κακες γλωσσες...
23/05 16:21  epidoxos
Η μαλλον θα πω γιατι τα εχω παρει...πως και ο Πεταλωτης αποφασισε τα περασμενα Χριστουγεννα να κανει διακοπες σε χιονοδρομικο κεντρο στην Προυσσα? Πηγε μονο για χειμερινο σκι εκει? Και γιατι εκει συγκεκριμενα και οχι σε αλλο χιονοδρομικο της Τουρκιας???..Τυχαια πηγε σε μια περιφερεια της Τουρκιας.. οπου εχει μεταναστευσει η πλειοψηφια εκεινων των μουσουλμανων της Κομοτηνης που αποφασισαν να μετοικησουν στην Τουρκια? Εκει οπου ζουν χιλιαδες Δυτικοθρακιωτες μουσουλμανοι?...Για ψαξτε τι σημαινει Προυσσα για τους μουσουλμανους της Κομοτηνης και αν βρειτε κανεναν που να μην εχει συγγενεις εκει ελατε να τα πουμε..Επισης ψαξτε να δειτε τι γραφουν οι πινακιδες των περισσοτερων πουλμαν που μεταφερουν θρακιωτες ψηφοφορους εκ Τουρκιας καθε φορα που γινονται εκλογες στην Ελλαδα?????
23/05 17:01  Μαικήνας
Επιδοξε
Σε ευχαριστώ για τις κατατοπιστικές πληροφορίες.
Εμένα η δική μου μικρή εμπειρία ήταν όταν βρέθηκα για διακοπές στην Κομοτινή και την πρώτη μέρα ρώτησα που είανι η γειτονιάτων Μουσουλμάνων. Ο ξενοδόχοςσε οργίλο ύφοςμου είπε ότι δεν υπάρχει. Την επομένη μέρα πρώι πρωί περπάτησα όλη την πόλη καιτη βρήκα. Μου έκαναν εντύπωση τα γερμανικά αυτοκίνητα με πινακίδες γερμανικές ή τουρκικές που προφανώς ανήκαν σε μετανάστες τούρκους στη Γερμανία. Την΄ίδια στιγμή τα σπίτια τους ήταν ψιλοαθλια. Σε απανωτές επισκέψεις τις επόμενες μέρες κάποιοι "μίλησαν". Μου είπανότι δεν μπορούσαν να πάρουν άδεια απο την πολεοδομία.
Μου δόθηκε η άισθηση ότι υπήρχε μια εχθρότητα του επίσημου κράτους, που φυσικά τους έστρεφε στην αγκαλια της Τουρκίας.
Τα καταθέτω με κάθε επιφύλαξη αν και δεν νομίζω ότι είχα πέσει έξω.
Το ερώτημα είναι θέλαμε να τους ενσωματώσουμε ή πέσαμε θύματα της δικής μας φοβικής και υπεροπτικής λογικής όταν είμαστε οι ισχυροί. Τώρα πια ίσως είναι αργά.
Η αυτοδιάθεση είναι επί θύραις. Δυστυχώς.
Συμφωνώ με τον επίδοξο για τα χάλια των κομμάτων.
23/05 17:31  Τριαντάφυλλος Κατσαρέλης
Ας καταθέσω και εγώ (πολύ μικρό) μέρος της εμπειρίας μου, μιας και υπηρέτησα <εκεί> (1978-80) και "όργωσα" την ευρύτερη περιοχή μελετώντας και κατασκευάζοντας ως Οπλίτης μεν (Πολιτικός Μηχανικός δε) του Μηχανικού.
1. Μετέβην <εκεί> με την "πληροφόρηση" περί "Μουσουλμανικής μειονότητας", όπως απεδείχθη δηλαδή "ΑΛΛΟΥ ΞΗΜΕΡΩΜΕΝΟΣ".
2. Διεπίστωσα τάχιστα ότι, η μακροχρόνια "Εθνική Πολιτική" είχε ταυτίσει, δηλαδή χαρίσει την Πομάκικη μειονότητα στην Τουρκική μειονότητα.
3. Το συζήτησα με τον πατέρα μου (Αξιωματικό καρίερας θυμίζω) και μου είπε: "Ασε πρόκειται για έγκλημα! Δυο εθνότητες και αντί να κάνουμε φίλους τη μια τους τσουβαλιάζουμε με βάση τη θρησκεία, κρυβόμαστε - δήθεν, ενώ η μια ΕΙΝΑΙ Τούρκοι - αυτό ΔΕΝ είναι κακό - και τους χαρίζουμε ΟΛΟΥΣ μαζί".
(συνεχίζεται)
23/05 18:17  epidoxos
Μαικυνα ,συμφωνω για την εχθροτητα του ελληνικου κρατους αλλα μη λησμονας τις εποχες...σε μια περιοδο που λογω τον πογκρομ οι ελληνες της Πολης απο 150000 εμειναν 5000, σε μια περιοδο που δεν απεμεινε τιποτε ελληνικο στην Ιμβρο και την Τενεδο οι μουσουλμανοι της Θρακης επεσαν κυριολεκτικα στα μαλακα...αν δεν ηταν και αυτη η εχθροτητα να εξωθησει 100-120000 στη Τουρκια και τη Γερμανια τωρα ο αριθμος τους θα ηταν κοντα στις 250000 εκει πανω..οχι 120000 που ειναι τωρα!
Τελος παντων η αυτοδιαθεση των μουσουλμανων της Θρακης ειναι θεμα το πολυ 10 ετων...
Περισσοτερα εδω για να φριξετε και να δειτε τον προδοτικο ρολο των κυνερνωντων οχι απλα απεναντι στους Ελληνες Χριστιανους αλλα και τους Πομακους πολλοι εκ των οποιων ασφυκτιουν...

http://www.capital.gr/gmessages/showTopic.asp?id=1032087&pg=3&pid=1311492&orderdir=asc#post_1311492

ΥΓ Ρωτηστε ντοπιους να σας πουν και για τα προιοντα της ZIRAAT BANK που ανοιξε τελευταια πανω στη Θρακη και τον αθεμιτο ανταγωνισμο που κανουν δινοντας φθηνα δανεια σε μουσουλμανους και υποθηκευοντας μεγαλες γαιες Χριστιανων και βγαλτε συμπερασματα!
23/05 19:54  Τριαντάφυλλος Κατσαρέλης
4. Όντως άλλες εθνότητες πατέρα (όπου και αν είσαι <τώρα>, "ξανθοί με γαλανά μάτια" και μαστόροι οι Πομάκοι. Τεχνίτες στα μηχανουργεία και "σιδεράδες" στις οικοδομές... και σε ΟΛΑ τα "ΑΠΟΡΡΗΤΑ" στρατιωτικά έργα (βλ. 6 παρακάτω!
5. Όμως, και οι δύο εθνότητες με ΜΗΔΕΝΙΚΑ δικαιώματα Έλληνα ΠΟΛΙΤΗ!. Άδεια οδήγησης: ΓΙΟΚ!.. Οικοδομική άδεια επισκευής της οικίας τους: ΓΙΟΚ! Ολόκληρο κύκλωμα αγοράς (και αξιοποίησης) για "ΠΕΝΤΑΡΟΔΕΚΑΡΕΣ" της περιουσίας τους από τους "Έλληνες"... Είχα και Συναδέλφους Οπλίτες, ντόπιους Μηχανικούς που μου "άνοιξαν τα μάτια" νκαι κατάλαβα το οικονομικό (κατά Κάρολο Μ.) υπόβαθρο...
6. Κλείνω με "ανέκδοτο" - πραγματική ιστορία: Συνάδελφος (Δόκιμος εκείνος και μετέπειτα Αυτοδιοικητικός παράγων στην πόλη καταγωγής του) παρέλαβε από τον απολυόμενο την επίβλεψη απορρήτων εργοταξίων έργων. Έλα μου που όταν πήγε την επόμενη φορά μόνος του χάθηκε...
Τι να κάνει (σε πομάκικο χωριό) ψάχνει κάποιον να ρωτήσει στην πλατεία...
Επιλέγει μια διερχόμενη γριούλα, για λόγους διατήρησης του "απορρήτου" βεβαιως...
"Τι ψάχν'ς παλ΄κάρ μ'; Τς αποθήκ΄ς Ναρκών ή τς αποθήκ'ς Πυρομαχικών;"
...τον ρώτησε και κοντέψαμε να τον χάσουμε στην πλατεία!..
23/05 20:25  Μαικήνας
Δεν δίνω συγχωροχάρτι στους Τουρκους Επίδοξε. Άλλωστε το βασικο μου κείμενο δεν δείχνει κατι τέτοιο. Απλά αυτός που ξέρει να συγκρατεί το συναίσθημά του και το χρησιμοποιεί την καταλληλη στιγμή ή αυτός που ξέρει και μοχλέυει το συναίσθημα του κοσμάκι μεθοδευμενα και με στρατηγική, είναι καλύτερος παίκτης.
Δεν νομίζω να έγινε απο πλευράς Ελληνικού κράτους τίποτε απο τα δύο.
Ευκαιριακή εκμετάλευση του συναισθήματος και μόνο. Διαφωνείς;
23/05 21:19  zyzzx
Εγω νομιζω πως δεν κινδυνευουμε απο τους Τουρκους που κακως κατοικουν στην Ελλαδα.
Μα ουτε κι απο τους αληθινους Ελληνες που σωστα κανουν και κατοικουν στην Ελλαδα.

Περισσοτερο απο ολα η Ελλαδα κινδυνευει απο αυτους που παρεμειναν δια παντος σε ενα ενδιαμεσο χωρο.

Ελληνες οι οποιοι πριν ακομα επαναστατησει η Ελλαδα ειχαν ηδη πετυχει να μην ααισθανονται τον παλμο του εθνους να χτυπαει στις φλεβες τους.

Και την ιδια ωρα οι Τουρκοι δεν τους ηθελαν για δικους τους γιατι τους θεωρουσαν ανεκαθεν κατωτερους.
Εμειναν λοιπον αυτοι οι κυριοι στην ωραια Ελλαδα, χωρις να την νιωθουν πατριδα τους, αλλα εχοντας την ταυτοτητα του Ελληνα.

Αυτοι λοιπον ειναι που πρεπει να φοβομαστε.

Αυτοι ειναι που φυλακισαν τον Κολοκοτρωνη.
Αυτοι ειναι που κανανε τον Νικηταρα εναν τυφλο ζητιανο στην Ευαγγελιστρια του Πειραια.
Αυτοι ειναι που σπρωξανε τον Οδυσσεα Ανδρουτσο στον θανατο...

Και λεω " αυτοι ειναι" γιατι ειναι ζωντανοι και γυρνουν γυρω μας.
Μαλιστα, εχουν πολυ περισσοτερη δυναμη απο οση εμεις νομιζουμε. Και στην εποχη μας που κυριαρχει η ουδετεροποιηση και η παγκοσμιοποιηση , αυτοι κανουν τρελλα παρτυ.

Αυτοι θα πληρωσουν κατι δεκαρουλες για τα ζουμερα φιλετα της Ελλαδας.

Γιατι παντα "Ελληνε"ς ηταν αυτοι που κατεστρεφαν πιο ομορφα την Ελλαδα.


Το σχόλιό σας

Σχετικά με το blog
Είμαστε πτωχευμένοι. Αλλοι λένε "μας πτώχευσαν" κι άλλοι "πτωχεύσαμε"
Εκτός απο τα λεφτά τελείωσαν τα ψέματα, τα άλλοθι, τα ελαφρυντικά και οι συμψηφισμοί
Τα θύματα πολλά. Πάνω απ όλα οι άνθρωποι. Ακολουθούν οι θεσμοί και οι δομές.
Είναι όμως μόνο θέμα χρημάτων;
Είναι όμως θέμα δομών;
Ή είναι θέμα τρόπου σκέψης ;
Αναζήτηση
Προηγούμενα Άρθρα
Τελευταίες δημοσιεύσεις