Τα χαΐρια μας εδώ.
Πολιτισμικό και κατ'ανάγκη πολιτικό παρατηρητήριο
Λίγα λόγια για εμένα
Ο Μαικήνας κατά κόσμο Γιώργος Λιγνός προερχόμενος απο τη γεννιά των μπουάτ και των πρώτων μαζικών φοιτητικών συνελεύσεων μετά τη δικτατορία, και ηθικός συναυτουργός σε πολλές απο τις ευγενείς πλάνες που κακοφόρμισαν με ευθύνη άλλων και μας έφεραν εδώ που φτάσαμε, πιστεύει σε όλα αυτά που μπορείτε να διαβασετε σε τουτο το βλογότοπο. Απεχθάνεται το ανεξέλεγκτο συναίσθημα αν και χολερικός απο φύση και φυσικά την καπηλεία του ανθρώπινου πόνου που οδηγεί τους πάσχοντες στην αγκαλιά των πάσης φύσης ψευδοπροφητών
Σύνδεσμοι


Οι δύο οψεις της Εκκλησίας την ώρα της κρίσης/ Ιερωνυμος - Αμβρόσιος
689 αναγνώστες
Δευτέρα, 6 Ιουνίου 2011
19:30

 

Πολλά γράφονται τις τελευταίες μέρες για την υποχρέωση όλων να μετέχουν στα βάρη.

Η ιστορία μετην εκκλησιαστική περουσία είναι παλιά. Η δημαγωγία απο όλες τις πλευρές άφθονη.

Η εκκλησία πρέπει να αντιμετωπίζεται σαν νομικό πρόσωπο ιδιωτικού δικαίου, που σημαίνει ότι βρίσκεται στο ίδιο καθεστώς με τα λοιπά ιδιωτικά νομικά πρόσωπα της σειράς;

Απο την άλλη ελέγχεται ο κοινωφελής μη κερδοσκοπικός χαρακτήρας της οικονομικής διαχείρισης των ιερών καθιδρυμάτων;

Η πρόσφατη επιδρομή του κράτους με οριζόντιο τρόπο και στις δωρεές προς τα μη κερδοσκοπικά πρόσωπα ( φιλανθρωπικά σωματεία κλπ) δείχνει ότι όταν ο πολιτικός βάλει  το γυάλινο μάτι του λογιστή δεν συναισθάνεται τίποτε.  Τα "λάφυρα" που πάνε;

Μην ξεχνάμε όμως ότι επί "αειμνήστου" Ανδρέα και μακαριστού Σεραφείμ οι παπάδες εντάχθηκαν στο δημόσιο  λογιστικό, για αποζημίωση, επειδή έβαλε χέρι το κράτος στην εκκλησιαστική περιουσία. Έβαλε αλήθεια;

Και πίσω απ όλα αυτά ξεπροβάλει ο χωρισμός εκκλησίας κράτους. Άκαιρος για την ώρα. Ένα μείζονος σημασίας εγχείρημα θα αποδοθεί στο μνημόνιο και τη Δύση.

Ομως παραδείγματα σαν του αγαπητού  και σεβαστού μου πατέρα Αντώνιου στον Άγιο Γεώργιο Κολωνού και της γνωστής σε όλους μας ΚΙΒΩΤΟΥ, επιβεβαιώνουν την άποψη πως η εκκλησία είναι ένας κοινωνικός οργανισμός που παράγει έργο, και όχι μόνο για τους Έλληνες.

Το ίδιο και άλλοι ξεχωριστοί ιερείς. Πολλοί, λίγοι ; Σηκώνει συζήτηση. 

Σε τέτοιους καιρούς όλοι έχουν δικαίωμα και υποχρέωση να ομιλούν. Σας παραθέτω αυτούσιες δύο παρεμβάσεις. Η μία είναι του Αρχιεπισκόπου Ιερωνύμου, τα έργα και τις ημέρες του οποίου γνώριζα και εκτιμούσα απο  παλιά (έζησα βλέπετε περί τα 10 χρόνια στην περιοχή). Η άλλη του Καλαβρύτων Αμβρόσιου.

Ο λόγος του προκαθημένου πιο εσωτερικός αντιδιαστέλεται απο αυτόν του Καλαβρύτων ο οποίος είναι πιο εξωστρεφής δημαγωγικός και συνομωτικο- πατριωτικός.  Δυσυχώς όμως πιο εύληπτος λόγω των απλουστεύσεων. Και για αυτό επικίνδυνος.

 

Η κρίση δική σας.

 

Είπα και ελάλησα αμαρτίαν ουκ έχω.

 

ΜΑΙΚΗΝΑΣ

 

ΥΓ Προσωπικά πιστεύω πως οι εποχές δεν ευνοούν έναν νέο πατέρα Ανυπόμονο ή Ιωακείμ Κοζάνης.

ΥΓ 2 Ο Καλαβρύτων έστειλε και μπριγάδα παπάδων στο Σύνταγμα

 

 

 Ζητώ συγγνώμη για τήν έκταση των κειμένων. Δεν ήταν σωστό να κάνω επιλογή αποσπασμάτων.

ΚΕΙΜΕΝΟ Α 

 

ΠΟΥ ΠΑΜΕ;

 το ρχιεπισκόπου θηνν καί πάσης λλάδος ερωνύμου.

 

Σέ τέτοιες κρίσιμες ρες πού περν τόπος μας δημόσιος λόγος γίνεται δύσκολο θλημα. πό τή μιά εναι δημοφιλής νέξοδη πιλογή νά γίνει καταγγελτικός, λλά κινδυνεύει νά χάσει τήν παφή μέ τήν πραγματικότητα, ν προσπαθήσει νά γίνει παρηγορητικός καί νισχυτικός. Καί μως, πρέπει νά ρθρωθε λόγος.

πό λοένα καί περισσότερους διατυπώνεται ποψη πώς ξοδος πό τήν οκονομική κρίση στήν ποία χουμε βρεθε θά διευκολυνθ ν συνοδεύεται πό ριζική λλαγή νοοτροπίας. λλαγή δηλαδή τν στάσεών μας πέναντι στή ζωή καί στή κοινωνία. Ο μέρες μας ενοον τούς στοχασμούς μας σχετικά μέ ατή τήν λλαγή σελίδας.Τά σφάλματα πού διαπράξαμε ς λαός καί τά ποα μς φεραν σέ ατό τό κατάντημα εναι δη γνωστά καί χιλιοειπωμένα. Θά θελα μως νά πισημάνω πώς ο προδιαγραφές γιά μιάν γιέστερη κοινωνική ζωή εχαν διατυπωθε αἰῶνες πρίν, μέσα πό τήν θεολογική μας παράδοση.Γιά παράδειγμα ς πρός τήν νάγκη νότητος, τόσο σπάνιας γιά τό θνος μας, πόστολος Παλος εχε συμβουλεύσει: "Προσέξτε γιατί ν δαγκώνει νας τόν λλο θά λληλοεξοντωθτε μεταξύ σας". Μέγας Βασίλειος εχε πισημάνει τι "κάθε τι στή φύση καί λα τά νθρώπινα πράγματα χουν ρια καί τέλος κτός πό τόν τόκο (!)", ποδεικνύοντας τσι τήν οονεί μεταφυσική προέκταση πού λαμβάνει τό χρμα στίς συνειδήσεις, ταν κυριαρχε πληστία, μιά διάσταση πού φέρει πελώρια εθύνη γιά τίς σημερινές τρομακτικές νισότητες.

 

ξ λλου γιος ωάννης Χρυσόστομος συνιστ κάτι πού φαίνεται νά λησμονήσαμε: "Κανείς πό σους σκον χειρωνακτικό πάγγελμα νά μήν ντρέπεται, λλά νά ντρέπονται, σοι τρέφονται δικα καί μένουν ργοί" προσθέτοντας τι "τά γνωρίσματα το ληθινά φιλοσοφημένου καί καλλιεργημένου νθρώπου εναι περιφρόνηση το πλούτου καί τς δόξας, καθώς καί τό νά εναι νώτερος πό φθόνο καί κάθε πάθος".

κόμη, συχαστής γιος Γρηγόριος Παλαμς μέ τόλμη καταγγέλει ς πλεονέκτη "χι μόνο κενον πού σφετερίζεται τά ξένα λλά καί ατόν πού πού οκειοποιεται τά κοινά, δηλαδή χι μόνον κενον πού δικε κάποιον λλο λλά καί ατόν πού δέν μεταδίδει στούς χοντες νάγκη πό ατά πού νόμιμα πέκτησε".Παραθέτω λάχιστα παραδείγματα, πλς νδεικτικά, πό τίς φθονες κενες παρακαταθκες ληθινς πνευματικότητος πού μς κληροδότησαν ο γιοι πρόγονοί μας. μες πλς διαπιστώνουμε πόσο μικροί σταθήκαμε πέναντι σέ ατές τίς παραινέσεις καί τι τώρα πλς θερίζουμε τίς συνέπειες τς φροσύνης μας.

 πωσδήποτε θά μποροσε νά κουστε δ ντίλογος:

 Ο παραπάνω θέσεις ντανακλον μιά γενικότερη θική πευθυνότητα τήν ποία νδεχομένως συμμερίζονται καί νθρωποι μή πιστοί. Εναι λήθεια ατό καί πράγματι τιμομε τούς δελφούς μας πού γωνίζονται νά παραμένουν κέραιοι καί συνεπες, μέ θικές ρχές χωρίς νά χουν τήν ναφορά τους στήν θρησκευτική πίστη. Στηρίζουν τήν κοινωνία καί ποτελον παραδείγματα γιά λους μας. μως δέν εναι δυνατό νά παρασιωπήσουμε τό ξεχωριστό κίνητρο τς θικότητας τν πιστν χριστιανν: τήν πίγνωση τι κάθε συνάνθρωπος ποτελε εκόνα Θεο καί γι' ατό κάθε μορφή δικίας προσβάλλει τόν διο τόν Δημιουργό. νταξη στόν κκλησιαστικό τρόπο ζως προσφέρει τό πλεονέκτημα τς θικς στάσης χι πλς ς πακος σέ φηρημένες ρχές λλά ς γάπης πρός τά ζωντανά πρόσωπα το Θεο καί τν εκόνων Του.

 Μιά τέτοια στάση ζως χει μπνεύσει πολλές καί ποικίλες μορφές κοινωνικς συμπαράστασης. Στόν κκλησιαστικό χρο, κτός πό τήν θόρυβη συμπαράσταση στά ποικίλα προβλήματα τν νθρώπων τήν ποίαν χουν πωμισθε ο κληρικοί μας, χουμε συχνά τήν ελογία νά συναντομε ξιοζήλευτες δράσεις κοινωνικς πευθυνότητος τν λαϊκν δελφν μας, πάντα θελοντικές, φαν στήριξη στήν οκογένεια, ργασία σέ συσσίτια, φροντίδα πόρων, συμπαράσταση σέ φήβους καί νέους, μέριμνα γιά μετανάστες, εραποστολή σέ μακρυνές καί δύσκολες χρες, προσφορά σέ νεανικές μάδες καί κατασκηνώσεις καί λλα πολλά. ν σέ ατές προστεθον καί ο νθρωπιστικές δράσεις πό μή κκλησιαστικούς χώρους καθώς καί ο διάφορες μορφές ατοοργάνωσης μέ στόχο τήν κοινωνική λληλεγγύη ο ποες μφανίζονται τελευταα, τότε μλλον δικαιούμαστε νά λπίζουμε. λαός μας διαθέτει κόμη μεγάλα ποθέματα νθρωπις καί δυναμισμο.

 λλά δέν ρκον. Χρειάζεται νά κινητοποιηθε μεγαλύτερο τμμα τς κοινωνίας μας. Τό κυριώτερο: παιτεται μιά μβάθυνση στήν πνευματική μας κληρονομιά, στε νά προκύψει μιά νέα εράρχηση τν ξιν μας.

Καθώς τενίζουμε μέ δέος καί σφίξιμο καρδις τά οκονομικά μέτρα γιά τήν ξοδο πό τήν κρίση, ταυτόχρονα γνοομε καί ναρωτιόμαστε ποιό τοπίο θά ντικρύσουμε βγαίνοντας πό ατήν; Ποιές μακροπρόθεσμες πιπτώσεις θά χουν τά ν λόγ μέτρα στήν οκογένεια, στίς ργασιακές σχέσεις, στά νειρα τς νεολαίας; Σέ ποιά κατάσταση θά βρεθον, μέ τά νέα δεδομένα, λληνική κοινωνία καί (γιατί χι;) λληνική πολιτεία μέσα στή διεθν πραγματικότητα; Ποιό κοινωνικό θος θά γεννηθ αριο;Θά ποτελε μοιραο λάθος νά παρακολουθομε παθητικά ατή τή διεργασία σχηματισμο το νέου τοπίου. φ' σον λιγότερο περισσότερο, πήρξαμε λοι μέρος τς κρίσεως, μπορομε νά γίνουμε μέρος τς λλαγς. χουμε καί τή δυνατότητα καί τό καθκον νά συμβάλουμε στή διαμόρφωση τς γιέστερης κοινωνίας πού λοι πιθυμομε καί ραματιζόμαστε. Μόνο πού γιά τό ργο ατό χρειαζόμαστε τόν κατάλληλο πνευματικό ξοπλισμό.Θά ρπάξουμε τήν εκαιρία;

 

 Κείμενο  Β 

 

Τρίτη, 31 Μαΐου 2011

ΝΑ ΒΓΟΥΜΕ ΟΛΟΙ ΣΤΙΣ ΠΛΑΤΕΙΕΣ! ΝΑ ΓΙΝΟΥΜΕ ΟΛΟΙ "ΑΓΑΝΑΚΤΙΣΜΕΝΟΙ ΠΟΛΙΤΕΣ"

ΕΛΛΗΝΕΣ και ΕΛΛΗΝΙΔΕΣ!
ΑΔΕΛΦΟΙ ΜΟΥ ΚΑΙ ΠΑΙΔΙΑ ΜΟΥ,

Η ΕΛΛΑΔΑ ΧΑΝΕΤΑΙ!

 Η ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΤΑΠΟΝΤΙΖΕΤΑΙ!

Η ΕΛΛΑΔΑ ΠΩΛΕΙΤΑΙ!

ΣΕ ΛΙΓΟ ΘΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΞΕΝΟΙ ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ ΜΑΣ!

ΞΕΣΗΚΩΘΗΤΕ, ΛΟΙΠΟΝ!

ΓΙΑΤΙ ΚΑΘΕΣΘΕ;  ΔΙΩΞΤΕ ΤΗ ΡΑΣΤΩΝΗ!

ΑΦΗΣΤΕ ΤΟΝ ΚΑΝΑΠΕ ΤΟΥ ΣΠΙΤΙΟΥ ΣΑΣ!

ΑΦΗΣΤΕ ΤΑ ΜΠΑΡ ΚΑΙ ΤΑ ΚΑΦΕΝΕΙΑ!

ΒΓΗΤΕ ΚΑΙ ΣΕΙΣ ΣΤΟΥΣ ΔΡΟΜΟΥΣ
ΓΙΑ ΜΙΑ ΕΙΡΗΝΙΚΗ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑ

ΚΑΙ ΜΕΙΝΕΤΕ ΕΚΕΙ ΓΙΑ ΜΕΡΙΚΑ ΕΙΚΟΣΙΤΕΤΡΑΩΡΑ!

ΚΑΜΕΤΕ ΜΙΑ ΕΙΡΗΝΙΚΗ ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗ! 

 

_________Δεν μας έμεινε πια καμμιά ελπίδα! Μετά την αποτυχία της Συσκέψεως των Πολιτικών Αρχηγών στο Μέγαρο Μαξίμου (Παρασκευή 27η Μαΐου 2011) τα πράγματα  δείχνουν πως οδηγούμεθα στην πλήρη υποδούλωση. Οι εκπρόσωποι των δανειστών μας πρέπει να πάρουν πίσω τα χρήματά τους! Ναί, αυτό είναι και δίκαιο καί έντιμο καί ηθικό! Αλλά δεν πρέπει να πάρουν και τις ψυχές μας! Δεν μπορούν να υποθηκεύσουν ό,τι ακόμη μας έμεινε πολύτιμο αγαθό! Μπορούμε να επαναδιαπραγματευθούμε τα χρέη μας. Μπορούμε  να τροποποιήσουμε τις δόσεις του δανείου! Αλλά δεν μπορούν να μας πιούν και το αίμα!
_________Oι συνταξιούχοι λιμοκτονούν! Οι άνεργοι καθημερινώς αυξάνονται! Οι μισθοσυντήρητοι μετράνε τώρα πια καί τό ευρώ! Η οικογένεια κλονίζεται! Τα λουκέτα στα μαγαζιά  έγιναν παι καθημερινή ρουτίνα! Εδώστο Αίγιο η αγορά τώρα πια έχει νεκρωθή! Δεν συναντάς άνθρωπο στους δρόμους! Η κατάσταση είναι τραγικά απελπιστική! 



_________Η ευθύνη για την κατάσταση, στην οποία εφθάσαμε, επιμερίζεται! Φταίμε εμείς πρωτίστως:

Φταίει το πολιτικό Σύστημα, το οποίον είναι πια σάπιο! Φταίνε οι εκπρόσωποι του Πολιτικού Συστήματος, όλοι ανεξαιρέτως, που ΔΕΝ ΕΛΕΓΑΝ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ στον Ελληνικό Λαό. Φταίνε

  • και ο Κωνστ. Καραμανλής, ο 2ος, με την απόκρυψη της αλήθειας και με απόδρασή του από τις ευθύνες, καταφεύγοντας στο κόλπο των πρόωρων  εκλογών του 2009!
  • και ο Ανδρέας Γ. Παπανδρέου με τα δωράκια στον εαυτό μας με το ανεπανάληπτο εκείνο "είπαμε να κάνουμε και ένα δωράκι στον εαυτό μας, αλλά όχι και περισσότερο από 500 χιλιάδες δραχμές!"
  • και ο Γεώργιος Α. Παπανδρέου με το γνωστό "λεφτά υπάρχουν!"
  • και ο Γ. Παπακωνσταντίου, με το ψυχρό πρόσωπο και παγωμένο βλέμμα, ο νεκροθάπτης της οικονομίας της Ελλάδος, ο Υπουργός των Οικονομικών, ο οποίος άρχισε την καριέρα του με δυο μεγάλα λάθη, δηλ. με την επίκληση "του Τιτανικού" για την Ελλάδα μας και με "το πιστόλι στον κρόταφο" για τους Εταίρους μας!   

________Αλλά δεν φταίνε μόνον εμείς!

________Φταίνε και οι Ευρωπαίοι Εταίροι μας! 

  • Φταίει π.χ. και η Γερμανία, η οποία με την SIEMENS, με τα ελαττωματικά υποβρύχια και με άλλα κόλπα εξαγόραζε συνειδήσεις, εμόλυνε τις ψυχές, διέβρωσε τα ηθικά θεμέλια του Λαού μας.
  • Ναι, φταίει η Γερμανία, η οποία δεν μας έχει αποζημιώσει για τις καταστροφές της Πατρίδος μας ούτε και για την λεηλασία του εθνικού μας πλούτου κατά την περίοδο της Κατοχής. Δικαιούμεθα τις Γερμανικές Αποζημιώσεις και πρέπει να τις διεκδικήσουμε. Έφθασεν η ώρα να τις διεκδικήσουμε ή να τις συμψηφίσουμε!
  • Φταίνε οι διάφοροι Κίζινγκερς, οι οποίοι με τις ύπουλες δραστηριότητές των διέβρωσαν το Λαό μας και έπληξαν τα θεμέλια της φυλής μας. ήτοι την γλώσσα μας, τις παραδόσεις μας, την εθνική μας συνείδηση, την Ορθοδοξία μας!  Να τι έλεγε  η γραμμή Κίζινγκερ, όπως τη διατύπωσε το έτος 1994:

 «Ο ελληνικός λαός είναι ατίθασος και γι’ αυτό πρέπει να τον πλήξουμε

βαθειά στις πολιτιστικές του ρίζες. Τότε ίσως συνετισθεί. Εννοώ δηλαδή να πλήξουμε την γλώσσα, τη θρησκεία, τα πνευματικά και ιστορικά του αποθέματα, ώστε να εξουδετερώσουμε κάθε δυνατότητά του να αναπτυχθεί, να διακριθεί, να επικρατήσει, για να μη μας παρενοχλεί στα Βαλκάνια,κλπ., κλπ…».

________Φταίμε κι εμείς οι εκκλησιαστικοί Ταγοί!

Φταίμε κι εμείς, οι εκκλησιαστικοί σας Ταγοί, οι οποίοι με την τακτική των ηπίων τόνων, ακολουθήσαμε μια πορεία εξοργιστικής σιωπής, καί με τον τρόπο αυτό αφήσαμε τους πολιτικούς να εργάζωνται και να απεργάζωνται ανενόχλητοι την δυστυχία του Λαού μας! Ακόμη και για τα πολύ σοβαρά ζητήματα, όπως είναι αυτό της Κάρτας του Πολίτη, εμείς οί εκκλησιαστικοί σας Ταγοί, σας αφήσαμε απροστάτευτους! Η Κάρτα ψηφίζεται ήδη και η Εκκλησία δεν είπε κάτι ούτε υπέρ, ούτε και εναντίον της Κάρτας. Εμείς οι της Εκκλησίας Ταγοί κρυφτήκαμε στο σκοτάδι της σιωπής!

_______Βγήτε λοιπόν στις πλατείες! Κάμετε μια ειρηνική Επανάσταση!



Να μας δούν οι Δανειστές μας ώστε να φοβηθούν την Γενική Αγανάκτηση! Με τον τρόπο αυτό θα βοηθήσουμε:
- την Κυβέρνηση στην διαπραγματευτική της πορεία!
- την Αντιπολίτευση να ξανασκεφθή!
- τα κόμματα της Αριστεράς να λογικευθούν!
- γενικώς, όλα τα κόμματα να ομονοήσουν!
- τον Πρόεδρο της Δημοκρατίας να εύρη κάποια λύση!
- την Ελλάδα να αποφύγει την καταστροφή!

______Εμπρός λοιπόν, όλοι στις πλατείες! Να πάμε εκεί και να μείνουμε εκεί! Κι εγώ μαζί σας θα είμαι!

Αίγιον, 31 Μαΐου 2011
+ Ο ΚΑΛΑΒΡΥΤΩΝ ΚΑΙ ΑΙΓΙΑΛΕΙΑΣ ΑΜΒΡΟΣΙΟΣ

 

Σχόλια

06/06 20:25  Τριαντάφυλλος Κατσαρέλης
Αναμένω (ΕΙΛΙΚΡΙΝΩΣ) την άποψη του "Βορείου Ηπείρου" ή όπως άλλως είναι ο τίτλος!
Έχομεν και υμείς οι "μετα-αριστεροί" τους "προνομιακούς συνομιλητές" μας...
06/06 21:06  Μαικήνας
Εννοείς τον Τιράνων Αναστάσιο ; ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΟΣ!
06/06 23:02  σεβαστη
Δεν κατάλαβα καλά ,δικαιούται ο Καλαβρύτων να εκδίδει τέτοιους φετφάδες;
06/06 23:41  bartok
Θα σας έλεγα να ψάξετε επίσης τα "πονηρά" και "διφορούμενα" που είπε ο Άνθιμος Θεσσαλονίκης στο κύρηγμά του. Πάντως εγώ επίσης αναμένω και τον Ζακύνθου, που κάποτε τον θεωρούσα "προοδευτικό", μέχρι που του πατήσανε κάποιο κάλο σε σχέση με το φέουδό του.
Δε βαριέστε... Με τους παπάδες -κυρίως τους ανώτερους- είναι λίγο σαν να ψάχνεις για κεντροεπίτροπους ή υψηλόβαθμα στελέχη στο ΚΚΞ που να έχουν λίγο πιο ανοιχτό μυαλό.
Το ότι υπάρχουν άνθρωποι σαν των Τιράνων, πραγματικές φωτεινές εξαιρέσεις, έχει να κάνει με το ότι στην Ελληνική Εκκλησία (σε αντίθεση με την παραδοσιακή Αριστερά), δεν έγινε ποτέ διάσπαση ώστε να επικρατήσουν ολοσχερώς τα απολιθώματα και οι κάλοι.
06/06 23:48  Μαικήνας
Σεβαστή πολύ σωστά το λέτε φετφάδες. Δυστυχώς μερικοί απο αυτούς είναι σαν μουλάδες.

Bartok Μια που μιλησες περι Ζακύνθου σε πληροφορώ ότι ξεκίνησε βοηθός επίσκοπος επι Σεραφείμ και ταυτόχρονα ήταν ηγούμενος στη Μονή Πεντέλης. Εκείνα τα χρόνια (δεκαετία του 80-90 )φλερτάρησε και μετη Αριστερά πηγα΄'ινοντας στο Παγκόσμιο Συμβούλιο Ειρήνης(ή Συνέδριο, δεν θυμάμαι) βλ ΜΟΣΧΑ, ΚΚΣΕ, ΚΚΕ. Αργότερα ότνα έγινε Ζακύνθου σήκωσε το μπαϊράκι του προ της εκλογής Χριστόδουλου αλλά και μετά. Τώρα με τον Ιερώνυμο που είναι πιο ήπιος και δεν τους πατρονάρει έχει ησυχάσει.
06/06 23:53  Μαικήνας
Είναι νομίζω περιττό να πώ ότι είμαι υπερ του χωρισμού. Άπλά τούτη την ώρα έχουμε άλλα μαλλιά να ξάσουμε.
07/06 12:36  oberon
Μαικήνα εξαιρετικό το κείμενο και διαφωτιστικό.

Κατά τη γνώμη μου οι φωνές που τόσο εκκωφαντικά ηχούν και από υπεύθυνα χείλη, δεν φθάνει να καλούν σε εξέγερση.
Δεν θα έχει αποτέλεσμα μια ακόμη εξέγερση.

Εννοώ αποτέλεσμα με προοπτική.

Χρειάζεται να βάλουμε το "μαχαίρι στο κόκαλο" και να βρούμε τον πυρήνα των μακροχρόνιων προβλημάτων μας.
Άρα, αν εχω δίκιο, πρέπει να πάμε όσο πίσω χρειάζεται - όχι όσο μας βολεύει, όσο βολεύει τον καθένα.

Σκέψου και τί μπορούμε να πετύχουμε αν δεν βρούμε τον πυρήνα του προβλήματος.

Επιφυλάσσομαι.
07/06 13:05  Μαικήνας
Σε ευχαριστώ για την θετική αξιολόγηση
Επιφυλασσομαι για το τελευταιο
07/06 18:38  bartok
Τώρα είδα στην χθεσινή απάντησή μου ένα γουστόζικο λάθος πληκτρολόγησης: Αντί ΚΚΕ, κατά λάθος πάτησα ΚΚΞ...
Οι παλιοί που θυμόνται υο κου-κου-εξ θα χαμογελάσουν ίσως.
Οι ψυχαναλίζοντες μπορεί βέβαια να πούν: "Τυχαίο; Δεν νομίζω."
Το σχόλιό σας

Σχετικά με το blog
Είμαστε πτωχευμένοι. Αλλοι λένε "μας πτώχευσαν" κι άλλοι "πτωχεύσαμε"
Εκτός απο τα λεφτά τελείωσαν τα ψέματα, τα άλλοθι, τα ελαφρυντικά και οι συμψηφισμοί
Τα θύματα πολλά. Πάνω απ όλα οι άνθρωποι. Ακολουθούν οι θεσμοί και οι δομές.
Είναι όμως μόνο θέμα χρημάτων;
Είναι όμως θέμα δομών;
Ή είναι θέμα τρόπου σκέψης ;
Αναζήτηση
Προηγούμενα Άρθρα
Τελευταίες δημοσιεύσεις